مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



دفترچه ثبت نام ازمون تیزهوشان 97-98
بسیاری از دانش آموزان و والدین به دلیل امکانات و کیفیت آموزشی بالاتمایل دارند در مدارس استعداد درخشان یا سمپاد ثبت نام نمایند. در واقع هدف از این مدارس و جداسازی این دانش آموزان از دیگر دانش آموزان هم پایه خود به دلیل امکان ایجاد فضایی مناسب جهت استعدادیابی و کشف و شکوفایی استعدادهای این دانش آموزان است. البته به دلیل حس رقابت و استعداد بالایی که در این مدارس در دانش آموزان ایجاد می شود، راه پیشرفت تحصیلی بیشتر مهیا بوده و خانواده ها تمایل به ثبت نام در این مدارس برای فرزندشان را دارند. امسال آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان باهم ادغام شد و مانند آزمون کنکور سراسری که با دانشگاه آزاد یک بار انجام می گیرد، خواهد بود. این کار از استری دانش آموزان می کاهد. و همچنین دیگر برای سال تحصیلی 97-98 در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آزمون در مقطع ششم به هفتم برگزار نخواهد شد. و آزمون مقطع ششم به هفتم حذف شد.
آزمونی که هر سال برای انتخاب افراد مستعد و با هوش جهت ورود به مدارس تیزهوشان برگزار می شود، توسط آموزش و پرورش و به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد. ثبت نام کلا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می گیرد. سوالات آزمون با لحاظ کردن نمره منفی محاسبه می شود. هر سال سوالات در دو نوع سوالات تحلیلی و سوالات تحصیلی مطرح شده اند. دانش آموز باید با روش هر دو گونه سوال آشنایی داشته و روش مناسب تست زنی و استفاده از منابع مفید و مورد تایید خود را آماده آزمون تیزهوشان 97 بکند.
زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98
هر سال در نیمه دوم بهمن ماه ثبت نام مدارس سمپاد شروع شده و معمولا طی فرایند دو مرحله ای ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام گرفته در یک مرحله اول پر کردن فرم تقاضانامه ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی هر داوطلب و در مرحله دوم نیز با خرید یک کارت اعتباری و واریز وجه ثبت نام، مراحل ثبت نام انجام شده است. امسال نیز انتظار می رود که طی روزهای آتی اسفند ماه 96 ثبت نام مدارس سمپاد یا استعدادهای درخشان اعلام شود.
زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98
در اردیبهشت ماه سال 97 طبق روال سالهای گذشته آزمون مدارس تیزهوشان برگزار خواهد شد و از طریق سامانه ثبت نام نیز یک هفته قبل از آزمون دانش آموزان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در نیمه اول تیرماه انتظار می رود که نتایج آزمون اعلام شود.
مشاوره تحصیلی درخت دانش
 جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان در تمامی شهرهای ایران و دریافت اطلاعات کامل و آگاهی از زمان دقیق ثبت نام با مشاوره تحصیلی درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری تماس بگیرید. مشاوران مجرب درخت دانش با دادن اطلاعاتی مانند استفاده از منابع آموزشی تیزهوشان نهم به دهم مشخص شده بر حسب نقاط قوت و ضعف هر داوطلب از اتلاف وقت او جلوگیری کرده و شما را با بهترین منابع و روشهای تست زنی آشنا می سازد.
راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش شماره تماس: 9099072943
 کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
 اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی