مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


پیش ثبت نام مدارس شاهد 97-98

 

با توجه به توضیح فلسفه ی وجودی این مدارس ، برای ثبت نام مدارس شاهد نیز از فرزندان شهدا و ایثارگران می باشد به گونه ای که فرزندان شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و ایثارگران به طور قطعی در این مدارس ثبت نام می شوند و جامعه ایثارگری نیز به هشت گروه تقسیم می شود که جانبازان کمتر از ۵۰ درصد رزمندگان و منسوبین شهدا را در بر می گیرد این گروه نیز بر حسب اولویت و با توجه به ظرفیت در مدارس شاهد ثبت نام می شوند.

نکته : سیستم مدارس شاهد به سیستم بنیاد شهید متصل است و هرشهیدی را که بنیاد شهید تایید کند و در سیستم بنیاد شهید، نامش ثبت شده باشد، در مدارس شاهد ثبت نام می شود از این روفرزندان شهدای حرم نیز امکان ثبت نان در این مدارس را دارا می باشند.

 

برای دریافت لیست مدارس شاهد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943  تماس حاصل فرمایید.

راهنمای پیش ثبت نام در مدارس شاهد

چنانچه شما جزو افرادی هستید که می توانید در پیش ثبت نام مدارس شاهد سال 97 ثبت نام نمایید برای این کار می بایستی به سامانه ثبت نام مدارس شاهد

مراجعه نمایید .  این درگاه به عنوان سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران و با نام سجا مسئولیت زمان دقیق ثبت نام در مدارس شاهد را بر عهده دارد. همه ساله تاریخ ثبت نام در این مدارس و بخش ثبت اطلاعات از این درگاه اطلاع رسانی می شود. شما برای دریافت اطلاعات دقیق در تاریخ مقرر می توانید برای دریافت اطلاعات با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد

بعد از انجام ثبت نام و طی مراحل مورد نیاز در وب سایت سجا و یا سایت ثبت نام  مدارس شاهد اطلاعات دانش آموزان بررسی و بر اساس امتیازات موجود هر فرد و نیز ظرفیت مدرسه اسامی اعلام می شود. نتیجه اولیه پذیرش دانش آموز در یکی از سه حالت زیر خواهد بود:

قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه که به معنای پذیرش اولیه دانش آموز در مدرسه است.

قرار گرفتن در لیست ذخیره

عدم پذیرش در مدرسه

برای مشاهده ی نتایج می بایستی به سامانه ی مورد نظر مراجعه و نتیجه ی ثبت نام خود را مشاهده نمایید البته این سامانه برای دانش آموزان پذیرفته شده از طریق پیامک اطلاع رسانی می نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه امتیاز در مدارس شاهد  بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، فرم های هدایت تحصیلی و پست های برتر به صورت شبانه روزی با شماره  9099072943  بدون کدگیری آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما دانش آموزان گرامی است.

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی