مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



بهترین مشاوره تحصیلی را چگونه انتخاب کنم؟

مشاوره تحصیلی برتر به چه معناست؟

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی چگونه می باشد؟

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری یا مشاوره غیر حضوری (تلفنی)؟

شماره بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان؟

بهترین مشاوره تحصیلی رایگان چه خصوصیاتی دارد؟

نقش بهترین مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموز و دانشجو؟

هزینه مشاوره تحصیلی چقدر است؟ کدام مشاوره تحصیلی هزینه کم تری دارد!!(انتهای مقاله)

چرا مشاوره تحصیلی درخت دانش؟(مشاوران مجرب_24ساعته_هزینه پایین مشاوره)

و ...؟؟؟

در این مقاله سعی داریم نقش مشاوره تحصیلی در آینده داوطلب و همچنین مشخصات مشاوره تحصیلی خوب در راهنمایی تحصیلی را ذکر نماییم، لطفا تا انتهای مقاله را مطالع نمایید.

مشاوره تحصیلی چیست؟

مشاوره در لغت به معنای مشورت گرفتن، راهنمایی خواستن، باهم رایزنی کردن در مورد موضوع خاص می باشد، مشاوره در انگلیسی به معنای advice می باشد.

مشاوره تحصیلی به معنای مشورت گرفتن در باب موضوعات تحصیلی، هدایت تحصیلی و راهنمایی گرفتن از افرادی که تجربه و آگاهی کامل را در موضوعات مشخص شده تحصیلی داشته باشند.

مشاوره تحصیلی در کشورهای اروپایی یکی از مهمترین مشاوره هایی است که یک دانش آموز و یا دانشجو در طول دوران تحصیل خود باید داشته باشد چون یک مشاور خوب، بهترین مشاوره تحصیلی می تواند آینده هر دانش آموز و یا دانشجو ا رقم بزند.

مشاوره تحصیلی یا ACADEMIC ADVICE خوب می تواند علاوه بر روشن کردن راه های تحصیلی مختلف و آگاه نمودن داوطلب، راه درست تحصیلی را انتخاب خواهد کرد.

نقش مشاوره تحصیلی در موفقیت تحصیلی و آینده

از دوره ی کودکی، انسان، برای بقا و سلامت خود، نیازمند راهنمایی والدین است و پس از آن نیاز های ایمنی، تعلق به دیگران، احترام و شان اجتماعی، زیبایی شناختی، یادگیری و فهمیدن جلوه گر می شود. تحقق این همه نیازهای انسان با ارائه راهنمایی از سوی دیگر آگاه امکان پذیر است.

راهنمایی و مشاوره، دانستن و فهمیدن، در دوره کودکی عموما بسیار قوی تر از دوره های دیگر است، زیرا کسب علم و دانش در این دوره آغاز می شود. در این دوره می توان با ارائه راهنمایی درست، علمی و به موقع بر سرعت یادگیری عمیق افزوده و طوری رشد را تسهیل کرد که کودکان همیشه در زندگی شیوه ی جست و جوگری پیشه کنند و بدانند که در این راه برای تکمیل اطلاعات ناقص خود از چه منابعی و چه کسانی راهنمایی و مشاوره تحصیلی رایگان بخواهند، زیرا در جامعه، صاحبان تجربه و صاحب نظران، با صلاحیت ها و تخصص های گوناگونی وجود دارند و با راهنمایی های خود در زمینه نیازها مسیر طولانی را به مسیری کوتاه تبدیل و از هدر رفتن منابع و نیروی انسانی در راه رسیدن به اهداف جلوگیری می کنند.

نقش مشاوره در مدارس 

در دوره های تحصیلی اهمیت مشاوره در مدارس و مقاطع پایه نیز راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان، در حل مشکلات شخصی، عاطفی، رفتاری و ارتباطی با خانواده و افراد جامعه خدماتی را عرضه می دارد. ارائه این گونه خدمات به آنان توانایی می دهد تا در زمینه تصمیم گیری، روابط خانوادگی، مهارت های اجتماعی و شیوه ی زندگی راه حل های علمی و منطقی بیابند. به همین علت، امروز راهنمایی و مشاوره به صورت حرفه ای در آمده است.

دامنه ی فعالیت علمی آن علاوه بر مدارس و دانشگاه ها در مراکزی که بدین منظور تاسیس شده اند، گسترش یافته است. مشاوره و راهنمایی با ایجاد رابطه ی یاورانه شروع می شود و  به ارزیابی، شناخت مشکلات رفتاری مراجعان در زمینه های سازگاری، تحصیلی و شغلی، همراه با ارائه پیشنهادهایی در راه پیشگیری و درمان آن ها می پردازد.

 بهترین مشاوره تحصیلی خارج از کشور 

هر فردی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، یک سری از شرایط های عمومی را باید داشته باشد. شرایط عمومی برای ادامه تحصیل در کشورها تقریبا یکسان می باشد. با توجه به شرایط تحصیل در خارج از کشور حتما افراد باید اطلاعات لازم را در این مورد داشته و همچنین تصمیم قطعی خود را مبنی بر ادامه مشاوره تحصیل در خارج از کشور گرفته باشند. در این راستا مشاورین تخصصی تحصیلی خارج از کشور درخت دانش در کنار شما دوستان عزیز می باشند.

مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان یکی از بهترین روش های مشاوره است که داوطلب بدون هزینه و با کمترین زمان ممکن می تواند سوال خود را پرسیده و با کمترین هزینه و نزدیک به رایگان جواب درست و صحیح خود را دریافت نماید.

برای مشاوره تحصیلی مخصوص خود و پرسیدن هر سوال تحصیلی در همه زمینه ها از ابتدایی تا دکتری، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره بدون کنکور 97، مشاوره تحصیلی کودک،مشاوره برنامه ریزی کنکور 98، مشاوره و هدایت تحصیلی، مشاوره مدارس شاهد، مشاوره مدارس تیزهوشان، مشاوره رشته های بدون کنکور، مشاوره اعلام نتایج آزمون ها، مشاوره انتقالی با کارنامه سبز، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره معرفی دانشگاه ها و رشته ها، مشاوره تکمیل ظرفیت، مشاوره انتقالی، مشاوره اعتراض به نتایج، مشاوه انصراف از دانشگاه و بازگشت دوباره به تحصیل، مشاوره تحصیل رایگان در خارج از کشور و هر گونه ابهام تحصیلی داوطلبان می توانند با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون کدگیری تماس حاصل نمایند.

برای عضویت و ثبت نام در پانسیون مطالعاتی کنکوری و دبیرستان در تهران درخت دانش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پانسیون مطالعاتی تهران

تذکر: ظرفیت محدود می باشد، سریعا اقدام نمایید.

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته

هدایت تحصیلی، همانطور که از اسم آن مشاهده می کنیم به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون  کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم هدایت تحصیلی خود را دقت کنند. برای رشتههایی مانند علوم تجربی ، ریاضی، علوم انسانی، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایشهای صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویتهای چهارگانه صورت میگیرد.

هدف اصلی مشاوره تحصیلی چیست؟

هدف اصلی نظام تعلیمی و تربیتی رساندن دانش آموزان به سطحی از تمایزیافتگی است که خود بصورت کاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها تواناییها و رغبتهای خویش و همچنین ظرفیتها و محدودیتهای محیطی، آزادانه انتخاب کنند و سپس تصمیم گیری نهایی کیفی خود را در تعامل سه جانبه میان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم)

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه های تحصیل انها، بهره برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد.

بهترین هدایت تحصیلی تلفنی  

هر چه جامعه از لحاظ امکانات پیشرفته تر می شود، نیاز انسانها برای استفاده از امکانات به مراتب روشن تر و قابل مشاهده است. در گذشته دانش آموزان اگر در هر نقطه ای از کشور که بودند، برای رفع سوال های موجود در ذهن خود جهت پیشرفت تحصیلی، باید به نزدیکترین مکان که فردی با اطلاعات یا سطح سواد بالاتر بود، مراجعه می کردند تا مشکل خود را حل می نمودند.

گاهی اوقات در بعضی از مناطق کشور به خاطر در دسترس نبودن فردی آگاه و آشنا به مسئله مجبور بودند که به راهنمایی و مشاوره افراد غیر متخصص و نا آگاه اکتفا نموده و آینده تحصیلی و حتی شغلی خود را در خطر بیندازند. یا به خاطر پرسیدن فقط یک سوال کوتاه با پاسخی کوتاه، راه درازی را طی نموده و با صرف هزینه ی زیادی(هزینه حمل و نقل تا رسیدن به مقصد و مبدأ، هزینه ارائه خدمات مشاوره ای و …) خود را به یک دفتر مشاوره تحصیلی در یک نقطه ی شهر رسانده تا از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوند.

شماره مشاوره تحصیلی ارزان

اما امروزه دیگر کمتر کسی حاضر است راهی را با صرف زمان و هزینه تا رسیدن به یک دفتر مشاوره تحصیلی طی نماید، و بیشتر دانش آموزان و دانشجویان کشور در تمام نقاط ایران عزیز بدون صرف زمان و صرف هزینه، فقط با استفاده از یک تلفن ثابت می توانند با مشاوره تحصیلی تلفنی از بهترین و متخصص ترین مشاوران در تمام زمینه های تحصیلی سوال خود را پرسیده و رفع ابهام نمایند و با اطمینان از صحت و اطمینان از جواب پرسش خود ادامه راه را با یقین طی نمایند. افراد می توانند با تلفن ثابت و بدون شماره گیری پیش شماره (کد) با شماره مشاوره تحصیلی تلفنی ارزان 9099072943 تماس برقرار کنند.

هزینه مشاوره تلفنی درخت دانش

با توجه اینکه تعداد زیادی از مشاوره های تحصیلی تلفنی هزینه های هر دقیقه بالاتر از 3000 هزار تومان می باشد، اما مشاوره تحصیلی درخت دانش کمترین هزینه را برای شما دوستان عزیز گذاشته تا با خیال آسوده و تضمین بالا پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را دریافت نمایید.

قابل توجه هزینه مشاوره تحصیلی مشاوران تحصیلی اول هر تماس اعلام خواهد شد داوطلبان توجه داشته باشند مشاوره تحصیلی درخت دانش برای رفاه حال داوطلبان و مشکلات اقتصادی مردم هزینه را افزایش نداده و با نرخ دو سال پیش دقیقه ای 1400 تو مان می باشد به علاوه 600 تومان هزینه مخابرات می باشد.

مشاوره تحصیلی های دیگر مبلغ هر دقیقه 3000 هزار تومان دریافت خواهند کرد که اول تماس مبلغ اعلام خواهد شد.

"خودتان انتخاب کنید هزینه مشاوره ای که دریافت می کنید"

مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی، دبستان، متوسطه، پیش دانشگاهی و ... در کنار شما دوستان عزیز خواهند بود. با توجه به اینکه پاسخگویی 24 ساعته می باشد در صورتی که خطوط مشغول باشند شما می توانید یکم بعد دوباره تماس حاصل نماییند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی