مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰

آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 وجود دارد؟

در جواب به سوال آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

وزارت علوم برای کنکور سراسری 97 تغییراتی در پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایجاد کرده است که در ادامه واقعیت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 بیان خواهد شد.

بر اساس اعلام آقای مجتبی شریعتی نیاسر (معاون آموزشی وزارت علوم) از سال تحصیلی جدید در نیمسال تحصیلی اول مهر ماه سال 97 دوره تکمیل ظرفیت برای کنکور سراسری 97 نخواهیم داشت.

"حذف تکمیل ظرفیت در راستای افزایش کیفیت گرایی در آموزش عالی اجرا خواهد شد"

اما آیا اینکه این مصوبه به دانشگاه ها ابلاغ شده و برای سال تحصیلی 97-98 تکمیل ظرفیت نداریم در هاله ای از ابهام هست و باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تکمیل طرفیت کنکور سراسری 97 باشیم.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

تمام داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 مجاز شدند می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شرکت نمایند، چه آنهایی که در انتخاب رشته اولیه قبول شده باشند و چه قبول نشده باشند؛ در واقع شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 مجاز بودن در نتایج انتخاب رشته کنکور 97 می باشد.(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97، شرایط اختصاصی و آخرین رتبه های قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق شماره تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۷

در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته  کنکور سراسری 97 در دورههای غیرروزانه قبول نمیشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت نبود اما چند سالی است که این قانون برداشته شده است و غیرروزانهها هم مشمول این طرح هستند.

"تمام افراد مجاز در انتخاب رشته می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شرکت نمایند"

نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه صورت است؟

ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 آخرین قطعه پازل از جورچین کنکور سراسری 97 خواهد بود، قبل از هرچیزی باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش باشیم در باره اعلام رشته محل های دارای ظرفیت جهت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 که هر رشته همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 97  داری یک کدرشته است و هر داوطلب میتواند 50 کد رشته انتخاب نماید.

پس با توجه به ظرفیت های موجود رشته ها و همچنین تمرکز زیاد در هنگام انتخاب رشته خود، از وجود اشتباهات جلوگیری نمایید.

اولویت های انتخابی شما در تکمیل ظرفیت مهم است در صورتی که اولویت های بعدی خود را در تکمیل ظرفیت بخواهید امکان اعتراض برای نتایج تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

"قبول شدن شما در تکمیل ظرفیت به منزله لغو قبولی قبلی شما خواهد بود"

زمان اعلام دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

زمان دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در صورت انتشار از نیمه دوم آبان ماه 97 منتشر خواهد شد.

شایان ذکر هست که تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 مجزا از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شامل رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان می باشد جهت مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

با اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 مشاوران درخت دانش با انتخاب رشته واقع بینانه و اولویت بندی بر اساس علائق و بازار کار رشته ها بهترین انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت برای شما انجام خواهند داد.

"انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید"

مشاوره غیر حضوری در مورد آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟ با شماره 9099072943 با تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در تمام نقاط کشور و مشاوره حضوری خود را می توانید با شماره تلگرام 09033806196 رزرو نمایید.


  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی