مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰

ذخیره دانشگاه آزاد


ذخیره دانشگاه آزاد – تحلیل کارنامه دانشگاه آزاد .

ذخیره در لغت به معنی رزرو و در قبولی دانشگاه آزاد 97 به معنای جانشین می باشد، بر اساس تجربیات سالهای گذشته ذخیره در قبولی نتایج دانشگاه آزاد به این معنی است که داوطلب شانس قبولی در این رشته و دانشگاه را داشته است و باید نتایج قطعی قبولی را از دانشگاه پذیرفته شده دریافت نماید.

ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

ردیف ذخیره به چه معناست؟

شانس قبولی در قبولی ذخیره تا چه اندازه است؟

نتایج قبولی ذخیره کی اعلام خواهد شد؟

نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟

و .. ؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمام سوالات داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهیم.

قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 چیست؟

در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعضی از داوطلبان کلمه (ذخیره) در مقابل بعضی از کد رشته محل های قبولی ذکر شده است. این افراد که کلمه ذخیره در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آنها قید شده، یعنی می توانند در رشته محل مذکور در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه و با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد 97 قبول شده اند

اعـلام شـدگان ذخیـره نتایج دانشگاه آزاد 97 بایـد در روزهـای تعیـین شـده، بـه واحدهای دانشگاهی مراجعه نموده و آمادگی خود را کتباً طبـق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولین مربوطه، بـرای ثبت نام اعــلام نماینــد،

داوطلبان قبول شده در ذخیره دانشگاه آزاد 97 باید در روز های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهریور 97 نسبت به تحویل برگه قبولی ذخیره خود به دانشگاه مراجعه نمایند.

نتایج قبولی ذخیره کی اعلام می شود؟

داوطلبان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 در ســاعت 9 صــبح روز شــنبه 31 شهریور ماه به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه نماینـد تـا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و وجـود ظرفیت باقی مانده، با رعایت حق تقدم نمره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب از آنان ثبتنام به عمل آید.

نکته قابل توجه:

عدم مراجعه پذیرفتـه شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفتـه نخواهد شد.

قبولی عادی در ذخیره دانشگاه آزاد به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به کسانی تعلق می گیرد که در ردیف های ذخیره پایین قبول شده باشند، هر چی نمره و عدد ردیف ذخیره پایین تر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر خواهد رفت.

ردیف ذخیره به چه معناست؟

در کنار کلمه ذخیره در قبولی نتایج دانشگاه آزاد نوشته شماره ردیف ذخیره داوطلب نیز درج گردیده است.

به عنوان مثال برای سال 96 داوطلب گروه علوم تجربی در ردیف 16 ذخیره پرستاری قبول شده و بعد از تحویل مدارک در دانشگاه قبولی مورد پذیرش قرا گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرایط قبولی در ردیف های مختلف ذخیره دانشگاه آزاد 97 و همچنین ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق شماره ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

شرط ثبت نام افراد ذخیره دانشگاه آزاد 97

کسانی که در مقابل کد رشته بعضی از محل های انتخابی آنها کلمه ذخیره قید شده، یعنی باید مانند بقیه افراد پذیرفته شده یک روز بعد از اتمام ثبت نام داوطلبان ورودی به دانشگاه آزاد محل قبولی نشان دار شده با کلمه ذخیره، با در دست داشتن مدارک لازم حضور داشته و رسید ثبت نام دریافت نمایند. زیرا که یک سری از پذیرفته شدگان این دانشگاه در کد رشته محل مورد نظر ثبت نام نکرده و ظرفیت خالی باقی مانده است. پس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مورد نظر با خالی ماندن ظرفیت باقی مانده از کد رشته محل مذکور، با رعایت حق تقدم ذخیره تا حد تکمیل ظرفیت از داوطلبان ذخیره ثبت نام را تکمیل می نماید.

آدرس پیگیری سازمان سنجش

اگر دانشگاهی به هر دلیلی از ثبت نام این افراد ذخیره ممانعت نمود، می توانید درخواست ثبت نام خود را با ذکر توضیحات و کارنامه پیوست شده و آدرس و نشانی کامل و ذکر شماره تماس، به آدرس زیر ارسال نمایید تا بعد از بررسی توسط مسئولین مرکز سنجش و پذیرش، پاسخ کتبا به شما ابلاغ خواهد شد. البته یک شانس دیگر هم غیر از این مرحله برای این افراد وجود دارد که مرحله تکمیل ظرفیت می باشد.

تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه، بلوار حصارک سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش.

داوطلبان پذیرفته شده و ذخیره و متقاضیان استفاده از تکمیل ظرفیت، بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل درباره تکمیل مراحل گفته شده با مشاوران مجرب درخت دانش تماس گرفته و از شانس های موجود خود بهره ببرند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی