مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



دوره فراگیر پیام نور چیست و شامل چه کسانی می شود؟

دوره فراگیر پیام نور چیست دوره ای است که دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد و دوره فراگیر پیام نور برای کارشناسی از سال 1390 به بعد پذیرشی را به عنوان فراگیر انجام نداده است.

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بر اساس علاقه داوطلب به رشته و بدون در نظر گرفتن تجانس رشته (مرتبط یا نیمه مرتبط) بودن رشته کارشناسی داوطلب صورت می گیرد.

داوطلبان دوره فراگیر پیام نور دانش پذیر می باشند به جای دانشجو، این بدان معناست که داوطلبین فراگیر پیام نور زمان ثبت نام رشته خود را انتخاب نموده و ترم اول دانشگاه در رشته دلخواه را در نیم سال دوم 97 امتحان می دهند اگر بتوانند حد نصاب نمره را بگیرند می توانند در نیمسال دوم 97 از دانش پذیر به دانشجو تبدیل شوند و واحد های امتحانی نیز جز واحد های پاس شده در نظر گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره فراگیر پیام نور حد نصاب نمره قبولی در آزمون، برنامه ریزی درسی برای قبولی در دوره فراگیر، نحوه ثبت نام در سایت فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد، مدارک لازم جهت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 و .. می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

فراگیر پیام نور به چه معناست؟

فراگیر پیام نور به معنای دانش پذیر می باشد که داوطلب باید ترم اول را دانش پذیر باشد در صورت قبولی در آزمون ترم بهمن ماه دانشجو خواهد شد.

"در ثبت نام دوره فراگیر پیام نور تجانس رشته انتخابی با رشته مدرک کارشناسی مهم نیست"

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 بهمن ماه چه تاریخی است؟

به اطلاع کلیه متقاضیان زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1397 (نوبت نوزدهم) می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از روز یکشنبه 97/07/29 آغاز و در روز یکشنبه 97/08/06 پایان می‌پذیرد.

"مهلت ثبت نام آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز یک شنبه 29 مهر به مدت یه هفته می باشد"

  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی