مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



معرفی مدارس شاهد

مدارس شاهد: مدارسی با کیفیت بالای تحصیل و کمترین هزینه در خدمت تمامی دانش آموزان است، اولویت در مدرسه شاهد با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالاتری هستند، ثبت نام در مدارس شاهد در پایه شروع هر مقطع و میان دوره می باشد به طوری که شامل:

  • پایه اول ابتدایی
  • پایه اول متوسطه یا هفتم
  • پایه دوم متوسطه یا دهم
  • میان دوره

در سایت مدارس شاهد (سامانه سجا) فرزندان شهدا, آزادگان, جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و پایین تر، نوه شهید، برادر زاده و خواهرزاده شهید و همچنین دانش آموزانی که حافظ قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ, مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه, استان و کشور و فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در مدارس شاهد می توانند پیش ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند.

نحوه ورود به مدارس شاهد

در هر سال تحصیلی یک نوبت ثبت نام مدارس شاهد داریم برای مثال برای سال 98 باید بعد از تمام شدن مدرسه و گرفتن کارنامه برای ثبت نام مدرسه شاهد 98 اقدام نمود.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در نیمه اول خرداد 98، 10/03/97 می باشد.

مقاطع تحصیلی ثبت نام مدارس شاهد 98

مقاطع تحصیلی در ثبت نام مدارس شاهد پایه اول هر کدام از مقاطع است و نیز میان دوره برای افرادی که می خواهند در بین مقاطع ثبت نام در مدارس شاهد انجام دهندو این ثبت نام باید از طریق خود مدرسه و در صورت وجود ظرفیت خالی مدرسه باشد.

هزینه و شهریه مدارس شاهد در مقایسه با مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی

مدارس شاهد در مقایسه با مدارس دیگر مثل مدارس نمونه دولتی، غیر انتفاعی و تیزهوشان و... شهریه خیلی پایین تری دارد و حتی برای امتیاز های بالا تقریبا رایگان می باشد و شامل هیچ گونه شهریه ای نمی باشد.
شرایط مدارس شاهد نسبت به دیگر مدارس تحصیلی راحتتر است.

شهریه مدارس شاهد پایه اول ابتدایی

شهریه مدارس شاهد اول ابتدایی 98 حداقل هزینه 380 هزار تومان و حداکثر هزینه 640 هزار تومان می باشد.

شهریه مدارس شاهد پایه اول متوسطه(ششم به هفتم)

شهریه مدارس شاهد پایه هفتم 98 حداقل هزینه در دوره اول متوسطه 440 هزار تومان و حداکثر هزینه 730 هزار تومان

شهریه مدارس شاهد 98 مپایه دوم متوسطه(نهم به دهم)

شهریه مدارس شاهد پابه دهم 98 در مقطع دوم متوسطه حداقل530 هزار تومان و حداکثر950 هزار تومان می باشد. که مدارس بر حسب ویژگی های بومی, منطقه ای و استانی می توانند نسبت به انتخاب رقم بینابینی اقدام نمایند.

معرفی سایت و سامانه سجا

تنها سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد سایت سجا می باشد، برای ورود به سامانه سجا 98 با وارد کردن شماره ملی دانش آموز وارد شده و می توان تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا را انجام داد.

امکان ویرایش اطلاعات در ثبت نام مدارس شاهد وجود ندارد لطفا برای ثبت نام صحیح و مشاوره مدارس شاهد تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

  • ۹۷/۰۸/۲۳
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی