مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


 سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

  • معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت هست؟
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟
  • نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟
  • نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دریافت نتایج دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
  • و ..؟؟
 azmoon.org دانشگاه آزاد

معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد

سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.در این مقاله سهی داریم سایت دانشکاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزیز ارائه دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه آزاد جهت رفاه بیشتر متقاضیان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق این سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام خواهد داد و نیاز به  مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی را نخواهد داشت.

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چه خدماتی ارائه می دهد؟

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد شامل خدمات زیر هست:

  • انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 98
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر و بهمن 97-98
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم
  • اعلام نتایج آزمون ها و ثبت نام دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد به چه صورت هست؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور هر ساله در دو نوبت برای نیمسال اول (مهرماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) بر اساس سوابق تحصیلی و تحت عنوان نحوه ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم دانشجو می پذیرد.

هر دواطلب با مراجعه به زمان ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.

هر داوطلب بدون کنکور دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد از هر زیر گروه حداقل 1 و حداکثر 20 اولویت را می توانند انتخاب کنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید زیرا برای هر کارت فقط از یک زیر گروه مجاز به انتخاب رشته هستید و در صورت تمایل به انتخاب چند رشته از زیر گروه های مختلف(تجربی، ریاضی، نسانی، زبان و هنر) باید خرید مجدد کارت اعتباری در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه نحوه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است برای مقطع کارشناسی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. عکس پرسنلی(عکس 3در4)
  2. عکس کارت ملی
  3. عکس صفحه اول شناسنامه
  4. عکس مدرک دیپلم

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع مختلف، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور و اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

عبارت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای نیمسال اول در نیمه دوم مهر ماه، وبری نیمسال دوم در نیمه دوم بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی است که پذیرش با آزمون دانشجویان خود را از طریق آزمون سراسری انجام می دهد بدین صورت که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری کد دسترسی 7 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

هر داوطلب در زیر گروه آزمایشی خود در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته م باشد و براساس علاقه می تواند انتخاب های خود را اولویت بندی کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 بر روی لینک آن کلیک نمایید.

هر داوطلب با آزمون دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده 100 رشته را براساس علایق خود اولویت بندی کنند و انتخاب نمایند.

داوطلبان محترم با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی و آدرس سایت دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir و وارد نمودن کد 7 رقمی و کد ملی خود می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

داوطلبانی که چه باآزمون و چه بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نموده اند بسته به مقطع انتخابی و نوع پذیرش در موعد مقرری که از طریق پایاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اعلام می شود می توانند نتایج انتخاب رشته خود را از مشاهده نتایج بدون کنکور سایت آزمون و همجنین azmoon.net مشاهده نمایند.

مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش شمارا تا رسیدن به شهر و رشته و دانشگاه مورد نظرتان تنها نخواهد گذاشت شما می توانید در هر مرحله ای از مسیر موفقیت و رسیدن به دانشگاه رشته دلخواه و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هر گونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات و خواسته های خود را دریافت کنید.

 

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.

  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی