مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



تفاوت سجا با سناد در چیست؟

سامانه سجا جهت یکپارچه سازی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران است اما سامانه سناد ساملنه جامع جمع آوری اطلاعات دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش می باشد به نشانی snd.medu.ir که اکنون اطلاعات تمامی دانش آموزان در این سامانه ثبت شده است.

ورود به سامانه سجا 98

معرفی سجا

سامانه جامع آموزش که به اختصار سجا نامیده می شود در بهار 1394 راه اندازی شد به منظور یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران که با نشانی اینترنتی saja.medu.ir در دسترس دانش آموزان و والدین محترم می باشد.

تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نطارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه صورت خواهد پذیرفت.

از جمله سیستم های دیگر که به سامانه شاهد متصل هستند جهت ارائه خدمات به ایثارگران و همچنین جهت یکپارپگی و صحت اطلاعات شامل: سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش، سناد(سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا(سامانه سامان دهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی و سامانه بنیاد شهید.

آدرس سایت سجا

تنها سایت ورود به سایت سجا شاهد مدارس شاهد از طریق سایت اینترنتی saja.medu.ir می باشد.تمامی سایت های متصل به این سامانه از طریق همین سایت در دسترس می باشند.

نحوه ورود به سجا

برای راهنمای نحوه ورود به سامانه سجا در دست داشتن کدملی و شماره شناسنامه  می توانید وارد لینک کاربری خود شوید و باخرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 22  هزار تومان اقدام به ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا نمایند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد خود را به مشاوران درخت داش بسپارید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

شرایط  ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد شامل شرایط عمومی و شرایط خصوصی است.

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98

تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.

کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.

اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد

دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعین شده نسبت به ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.

در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد  ثبت نام نمایند؟

خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در مدارس شاهد 98 ثبت نام نمایند. با توجه به خط مشی اصلی مدارس شاهد ظرفیت اصلی با جامعه ایثارگران است و دانش آموز غیر شاهد باشرایط زیر می توانند مورد پذیرش قرار گیرند:

شرایط ثبت نام دانش آموزان  غیر شاهد پایه دوم تا ششم:کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه

شرایط ثبت نام  دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.

شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

شانس قبولی در مدارس شاهد

اولویت پذیرش برای دانش آموزان متقاضی مدارس شاهد به ترتیب زیر می باشد:

1.      فرزند جانباز تا 25 درصد، خواهر و برادر شهیدو جانباز 70 درصد و بالاتر

2.      خواهر زاده یا برادرزاده شهید و جانباز بالای 70 درصد

3.      فرزندان جانباز با حداقل 20 درصد از کارافتادگی

4.      فرزندان و جانبازان 25 تا 49 درصد متوفی

5.      نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

6.      نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد

7.      فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

8.      فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

9.      فرزند جانباز 25 تا 49 درصد

10.   فرزند همسر شهید

11.   دانش آموز جانباز

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در سامانه  مدارس شاهد سجا، شانس قبولی در مدارس شاهد 98 و آدرس مدارس راهنمایی شاهد تهران خود با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943

هزینه مدارس شاهد چقدر است؟

هزینه مدارس شاهد 98 با توجه به شرایط تحت پوشش قرار گرفتن متفاوت خواهد بود یعنی با توجه به اینکه سه گروه در مدارس شاهد تحت پوشش هستند شامل:

·         جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان

·         ایثارگران و رزمنگان

·         دانش آموزان با رتبه های علمی و فرهنگی

 

سقف شهریه مدارس ابتدایی ۶۵۰ هزار تومان، برای متوسطه اول ۷۵۰ هزار تومان و برای متوسطه دوم ۸۰۰ هزار تومان  برای سایر دانش آموزان نیز با توجه به کف و سقف شهریه هزینه ثبت نام آنها اعلام خواهد شد.

هزینه خرید کارت سامانه شاهد مدارس سجا

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد 98 مبلغ 22000 توامن می باشد که از طریق درگاه بانکی در سامانه سجا قابل پرداخت می باشد و داشتن رمز دوم کارت بانکی و cvv2  جهت خرید باید فعال باشد.

مشاوره مدارس شاهد درخت دانش

مشاوران درخت دانش با چندین سال سابقه در ثبت نام مدارس شاهد، آدرس مدارس ابتدایی شاهد تهران ، اعلام نتایج مدارس شاهد 98 ، ،معرفی نزدیک ترین مدارس شاهد به محل سکونت و انجام کلیه مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا همراه دانش آموزان و والدین محترم می باشد.

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش

تماس:9099072943

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی