مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

۳۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

دانشگاه آزاد هر ساله در دو بازه زمانی با انتشا دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل کد رشته هایی است که ظرفیت آنها پر نشده است و داوطلبانی که اکنون از رشته خود رضایت ندارند ویا به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند شانس خود را باز امتحان کنند.

اما این مرحله چه شرایطی دارد و چه رشته هایی در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه می شوند؟

رشته های دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97  کدامند؟

متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 لازم است قبل از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد از لیست رشته/محل های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت آگاه شوند .

از جمله رشته های پرطرفدار گروه تجربی که در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 ارائه شده اند:

پزشکی(دکتری عمومی)،اتاق عمل، بهداشت عمومی، بهداشت مواد غذایی، دامپزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، مامایی، پرستاری و...

برای اطلاع از لیست کامل رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 زیر گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر، زبان می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943:شماره تماس

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 کی منتشر می شود؟

 در نظر داشته باشید مرکز سنجش این دانشگاه به جای انتشار دفترچه  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، جدول رشته/محل هایی که اعلام ظرفیت می کنند را به صورت آنلاین بر روی سایت خود به نشانی azmoon.org  قرار می دهد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور رشته/محل های ارائه شده را مشاهده نموده و پس از پرداخت شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 و خرید کارت اعتباری ، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را انجام دهند .

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 برای نسمسال اول از نیمه دوم مهر ماه و برای نیمسال دوم از اواخر آذر ماه منتشر خواهد شد.

تراز قبولی تکمیل ظرفیت چند باشد؟

از آنجا که تعداد انتخاب های شما در  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه  محدود است و شما تنها مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل می باشید بنابراین باید با نهایت دقت رشته ها را انتخاب کنید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد به این منظور باید از تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  اطلاع داشته باشید تا انتخاب رشته صحیح و قابل قبولی انجام دهید.

ما در اینجا تراز قبولی تکمیل ظرفیت برخی از رشته های پرطرفدار رابه صورت تقریبی خدمت شما ارائه میدهیم.

رشته

تراز

واحد دانشگاهی 

پزشکی

9800

واحد پزشکی تهران

دندان پزشکی

9950

واحد دندانپزشکی تهران

داروسازی

9485

واحد علوم دارویی

مامایی

7790

واحد کرج

جهت اطلاع دقیق تر از تراز قبولی در تمامی رشته ها وانجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی درخت دانش بهره مند شوید.

9099072943 (تلفن ثابت و بدون پیش شماره)

 


  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


راهنمای انتخاب رشته تکمیل دانشگاه آزاد 97

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مرحله تکمیل ظرفیت شانس دوباره ای برای متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد هست تا با ثبت نام در در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شانس خود را بار دیگر در رشته/محل هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است امتحان کنند.

قصد داریم با راهنمای انتخاب رشته تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 ابهاماتی که در ذهنتان دارید یرطرف کنیم پس باما همراه باشید.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت از چه سایتی صورت می گیرد؟

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 هر ساله در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت می گیرد. تکیل ظرفیت نیمسال اول دانشگاه آزاد 97 نیمه دوم مهر ماه 97 می باشد و همچنین تکمیل ظرفیت نیمسال دوم آزاد در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

داوطلبانی که تمایل به شنتخاب رشته مرحله تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 دارند می توانند از طریق سایت دانشگاه به نشانی azmoon.org  دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 کدام اند؟

دانشگاه آزاد 95 درصد از رشته های غیر پزشکی و غیر پیراپزشکی را از طریق بدون کنکور ارائه داده است یعنس اگر شما متقاضی رشته های غیرپزشکی و غیر پیراپزشکی هستید می توانید بدون کنکور اقدام به انتخاب رشته نمایید و منتظر تکمیل طرفیت نباشید.

متقاضیان رشته های پزشکی و پیراپزشکی( تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97 ) اطلاع دارند که پذیرش این رشته در داخل ایران فقط از طریق کنکور سراسری می باشد و از آنجا که داوطلبان هم در انتخاب رشته سراسری و هم انتخاب رشته دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند بالطبع دانشگاه سراسری را انتخاب می کنن لذا مرحله نکمیل ظرفیت فرصت مناسبی برای داوطلبان می باشد جهت پذیرفته شدن در دانشگاه می باشد.

برای اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، زمان دقیق تکمیل طرفیت دانشگاه آزاد 97 نیمسال دوم و جواب سوالات خود در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 می توانید از طریق تلگرام و یا تماس با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97


تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توان انتخاب کرد؟

هر داوطلب برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 اززیر گروه آزمایشی که برای آن کنکور داده است می تواند حداکثر 20 رشته/محل انتخاب نماید. یعنی کسانی که کنکور ریاضی شرکت کرده اند تنها می توانند از زیر گروه ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی دیگر نیز همینطور.

 بسته به ظرفیت دانشگاه در رشته های ارائه شده و تعداد متقاضیان هر رشته  لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با نهایت دقت و استفاده از تجربیات  مشاوران آگاه در خصوص رتبه، تراز و معدل لازم برای هر رشته  انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

قوانین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست؟

1- اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه 97 در یک دانشگاه غیر آزاد ( انتخاب رشته از سایت sanjesh.org) و یک دانشگاه آزاد (انتخاب رشته  از سایت   (Azmoom.org  قبول شده اید نیز می توانید در نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97  شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیر آزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور ) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

نکته:توجه کنید که داوطلبانی که ازتکمیل ظرفیت مهر از طریق آزمون سراسری در یک واحد دانشگاه آزاد قبول شده اند و ثبت نام کرده اند حق ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن 97 را ندارند .

2- ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی!!! یعنی نباید تصور شما چنین باشد که شانس قبولی شما در انتخاب اول بالاتر است و اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از ترازی که شما شانس قبولی در آن را دارید بالاتر باشد با انتخاب این رشته محل شما به کل شانس قبولی تان در انتخاب های پایین تر را نیز از دست خواهید داد.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از بین انتخاب هایی که وجود دارند باید آنهایی انتخاب شوند که نسبت به تزازخوشبینانه محسوب می شوند . سپس باید در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند انتخاب منطقی و در نهایت چند انتخاب بدبینانه وجود داشته باشند. برای راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ما در تماس باشید.

برای اطلاع از پر بازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نماید:

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمسال دوم 97

9099072943(از طریث تلفن ثابت وبدون پیش شماره)

 


  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷

در این مقاله سعی بر این داریم به تعداد سوالاتی که دانشجویان داوطلب تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ کامل بدهیم:

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست؟
  • زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه تاریخی است؟(مهر_بهمن(
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟
  • انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟
  • نحوه، ویرایش انتخاب رشته و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟

و …؟؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم چیست؟

تکمیل ظرفیت به معنای پر کردن ظرفیت خالی دانشگاه و تکمیل صندلی های خالی کلاس ها می باشد.اما چرا ظرفیت دانشگاه آزاد خالی می ماند؟

زمانی که متقاضی ورود به دانشگاه علاوه بر دانشگاه آزاد در دانشگاهی غیر از دانشگاه آزاد نیز پذیرفته می شود(مثلا رشته های روزانه دانشگاه سراسری)در نتیجه برای ثبت نام به دانشگاه آزاد مراجعه نخواهد کرد و یا اینکه به خاطر متقاضی زیاد برخی رشته ها اقدام به افزایش ظرفیت صندلی های خود خواهد نمود در نتیجه به تعدادی مشخص صندلی خالی می ماند و دانشگاه از طریق تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 اقدام به پرکردن صندلی های خالی خود خواهد نمود.

اما شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست وچه کسانی می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، داوطلبانی که در کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت نموده اند دارای شناسه انتخاب رشته می باشند و  می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 نیز شرکت نمایند.

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کدام است؟

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کد دسترسی به تراز نمره کارنامه ای دانشگاه آزاد در کنکور 97 می باشد، کد شناسه انتخاب رشته 7 رقمی بوده و در انتهای کارنامه کنکور سراسری 97 درج شده است.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم


زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه تاریخی است؟(مهر_بهمن(

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و هر نیمسال شامل یک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خواهد بود، این بدین معناست که ما هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد داریم.

تکیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 مقطع کارشناسی نیمسال اول مهر ماه 97 در نیمه دوم مهر ماه 97 می باشد.

و همچنین تکمیل ظرفیت آزاد 97  در نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷

بر اساس اطلاعیه 97/07/16 سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۹۷ نداریم، برای نیمسال دوم نیز از اوایل دی ماه تا اواخر دی مهلت جهت انتخاب رشته می باشد.

از این رو داوطلبان متقاضی می توانند از طریق تلگرام درخت دانش یا تماس با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران ما در تماس بوده تا به محض اعلام تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه آزاد داوطلبان را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین بر اساس تراز نمره دانشگاه آزاد شانس قبولی در این فرصت دوباره قبولی دانشگاه آزاد نیمسال دوم داوطلبان را راهنمایی نماییم.

انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟

بله، در مواردی که داوطلب در انتخاب رشته سراسری آزاد 97 خود در رشته ای که پذیرش خواهد شد علاقه ای به رشته نخواهد داشت و یا به هر علتی نمی تواند در آن شهر و رشته ادامه تحصیل نماید، در این حالت می تواند برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نموده و بر اساس تراز نمره بالایی که دارد می تواند رشته و دانشگاه خود را از طریق تکمیل ظرفیت تغییر دهد.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

ترتیب انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 باید بر اساس علاقه داوطلب صورت بگیرد نه بر اساس شانس قبولی.در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چون درواقع اخرین تیری است که دانش آموز می تواند به سمت هدف نشانه بگیرد استرسش بالاتر می رود و با خود فکر می کند انتخاب هایی را وارد لیستش کند که ریسکش کمتر باشد. داوطلب می تواند چند انتخاب اولیه  را خوشبینانه درنظر بگیرد.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از بین انتخاب هایی که وجود دارند باید آنهایی انتخاب شوند که نسبت به تزازخوشبینانه محسوب می شوند . سپس باید در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند انتخاب منطقی و در نهایت چند انتخاب بدبینانه وجود داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ما در تماس باشید.

9099072943(از طریث تلفن ثابت وبدون پیش شماره)

 

 


  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


بهترین منابع کنکور 98 انسانی کدامند؟

در تمامی گروه های آزمایشی پنج گانه، علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان خارجی و هنر باید هم پای پیشرفت مطالعه در دروس تخصصی، به مطالعه دروس عمومی نیز پرداخت.

در این مقاله سعی بر این داریم بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی و همچنین بهترین منابع اختصاصی کنکور 98 علوم انسانی را توضیح دهیم:

دروس عمومی و اختصاصی کنکور 98 انسانی شامل چه درس هایی می باشد؟

دروس عمومی رشته علوم انسانی شامل:

ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی

 دروس اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی شامل:

ریاضی، اقتصاد، روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی می باشند.

 

بودجه بندی کنکور انسانی 98

بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین منابع کنکور 98 رشته انسانی در دروس عمومی عبارتند از :

1- بهترین منابع زبان وادبیات فارسی کنکور 98 انسانی:

1- ادبیات فارسی 2 ، کد کتاب 220/1 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- ادبیات فارسی 3 ، کد کتاب249/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- زبان و ادبیات فارسی عمومی ،کد کتاب 283/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- زبان فارسی 3 ، کد کتاب 249/4 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395  ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- بهترین منابع عربی کنکور 98 انسانی :

1- عربی 2 ، کد کتاب 224/2 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- عربی3 ، کد کتاب 254/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- بهترین منابع دینی وزندگی کنکور 98 انسانی :

1- قرآن و تعلیمات دینی 2 ( دین و زندگی )  ، کد کتاب 222 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- قرآن و تعلیمات دینی 3 ( دین و زندگی ) کد کتاب 251 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس عمومی کلیه رشته ها

3- معارف اسلامی ( دین و زندگی ) کد کتاب 258/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- بهترین منابع زبان انگلیسی 98 انسانی :

1- انگلیسی 3 ، کد کتاب 252/1 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ،  درس عمومی کلیه رشته ها

2- انگلیسی 1 و 2 ، کد کتاب 284/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

ارزیابی سطح علمی داوطلبان و متقاضیان کنکور 98

پس مشاوران درخت دانش با شناخت و ارزیابی وضعیت تحصیلی هر دانش آموز رشته ی انسانی، برنامه ی خاص هر فرد را همراه با معرفی منبع مفید و مؤثر برای اودر زمان مشخص ارائه می نماید. با این روند موفقیت هر دانش آموز بستگی به تلاش و همت خود او دارد زیرا که برنامهریزی و بودجه بندی کنکور انسانی 98 و منابع پیشنهادی مشاوران متخصص درخت دانش تضمین کننده رتبه رویاهایتان خواهد بود.

ما به این دلیل می گوییم به همت دانش آموز بستگی دارد زیرا که، برنامه و منابع پیشنهادی درخت دانش مرحله ای است و می توان در پایان هر مرحله رتبه دانش آموز را در کنکور سراسری 98  پیش بینی نمود یعنی اگر دانش آموزی اراده ای قوی داشته باشد در مدت زمان کمی به رتبه ی مرحله ی پایانی یعنی رتبه ی دو رقمی خواهد رسید.

برنامه ریزی کنکور انسانی 98

دانش آموزان گرامی متقاضی ثبت نام در کنکور 98 رشته انسانی برای رسیدن به رتبه ی مورد دلخواه خود با مشاوران درخت دانش همراه باشید و جهت دریافت برنامه ی اختصاصی و معرفی بهترین منابع برای شرایط فعلی هر دانش آموز با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری به شماره 9099072943 تماس بگیرید و آینده تحصیلی خود را با چراغ درخت دانش روشن نمایید.

 
  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی شروع می شود؟

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد و ثبت نام دانشجویان و آغاز کلاس‌ها، زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ آزادهست.

اما همیشه این سوالات در ذهن داوطلبان ورود به دانشگاه ها هست که:

زمان تکیل طرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی هست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

نحوه ثبت نام تکمیل ظرقیت دانشگاه آزاد 97 چگونه هست؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97 و غیر پزشکی 97 به چه صورت می باشد؟(اعلام مجدد ذخیره ها!!!)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

و ...؟؟

این ها سوالاتی است که هر روز داوطلبان با آنها مواجه می شوند و با مشاوران درخت دانش در تماس هستند، اکنون در این مقاله سعی داریم جواب آنها را خدمت شما ارائه دهیم.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97


زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

هر سال دانشگاه ازاد برای  نیمسال دوم تحصیلی سال در اوایل دی ماه اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 نموده و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیمسال دوم  را اعلام می نماید.

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 (بهمن ماه)

بر اساس اطلاعیه 97/07/16 سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 97 نداریم، برای نیمسال دوم نیز از اوایل دی ماه تا اواخر دی مهلت جهت انتخاب رشته می باشد.

از این رو داوطلبان متقاضی می توانند از طریق تلگرام درخت دانش یا تماس با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران ما در تماس بوده تا به محض اعلام تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه آزاد داوطلبان را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین بر اساس تراز نمره دانشگاه آزاد شانس قبولی در این فرصت دوباره قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم داوطلبان را راهنمایی نماییم.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

حتی افرادی که به هر دلیلی در مرحله اول انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند نیز می ­توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و ملاک شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تنها حضور در کنکور سراسری و صدور کارنامه اولیه است. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی در انتخاب رشته مرداد ماه پذیرفته شده­ اند اما به هر دلیل از رشته خود راضی نیستند نیز می­ توانند در این مرحله شرکت کرده و شانس خود را برای پذیرش در این مرحله امتحان کنند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 کی خواهد بود؟

دفترچه انتخاب رشته ی مرحله ی تکمیل ظرفیت از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه 97 منتشر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری و آزاد جدا از هم انجام می شود, همچنین در صورتی که در بعضی از دانشگاه ها پس از تکمیل ظرفیت مهر ماه همچنان صندلی خالی باقی بماند, در بهمن ماه نیز دوباره اقدام به پذیرش در تکمیل ظرفیت می نمایند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

متقاضیان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می بایست از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در موعد مقرر اقدام نمایند.

نتایج و نمره تراز قبولی رشته ­های مختلف که بر اساس نتایج کنکور همان سال و یا سال­های قبل به دست آمده می­تواند برای داوطلبان در نقش یک راهنمای خوب عمل کرده، اما از آن­جا که انتخاب رشته فرایندی است که به سلیقه داوطلبان در هر سال بستگی دارد، نمی­توان با اطمینان کامل نسبت به نمره تراز لازم برای هر رشته محل اظهار نظر کرد اما تا حد زیادی می­توان به عنوان یک معیار ارزیابی قابل اتکا روی آن حساب کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با مشاوران ما از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره درارتباط باشید.

تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توان انتخاب کرد؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 فقط 20 تاست.

 بسته به ظرفیت دانشگاه در رشته های ارائه شده و تعداد متقاضیان هر رشته لذا لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با نهایت دقت و استفاده از تجربیات  مشاوران آگاه در خصوص رتبه، تراز و معدل لازم برای هر رشته  انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت ترم بهمن کنکور سراسری 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیمسال دوم


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چگونه است؟

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 97 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 97 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند .

نکته مهم: برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد آنها لغو خواهد شد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 97 در کلاس حضور یابند.

 تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 دانشگاه آزاد فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 97-98 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه آموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.

اگر داوطلب در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قبول شده باشد نیز می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کند فقط باید به این نکته توجه داشته باشد که اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام نماید.

 

بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده است دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و در دانشگاهی حق ثبت نام دارد که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده باشد.

نکته: قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی در دانشگاه غیر آزاد  ندارد و حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی  شهریور در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 


  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

به دلیل علاقه بیشتر دانش آموزان (و به همان نسبت والدین دانش آموزان) به رشته تجربی در سال های اخیر میزان داوطلبان رشته تجربی کنکور سراسری 98 بیشتر شده است به همین دلیل تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی 98 بیشتر از رشته های دیگر است،
 
 برای مثال: برای کنکور98 نزدیک به هفتصد هزار نفر متقاضی و داوطلب کنکور 98 رشته علوم تجربی خواهند بود.

 

با توجه به رقابت شدید میان داوطلبان رشته تجربی در کنکور سراسری و همچنین مفهومی تر شدن سوالات طرح شده در کنکور نسبت به سال های گذشته، شاهد نگرانی و کاهش استرس کنکور بیش از حد برخی از داوطلبان رشته و بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام قدیم جهت کسب رتبه قبولی در کنکور 98 هستیم.

بهترین منابع عمومی کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

تجربه ثابت کرده است دانش آموزانی که درصد بالایی در این درس های عمومی و بهترین منابع عمومی کنکور تجربی 98 زده اند رتبه بهتری داشته اند نسبت کسانی که فقط درس های تخصصی کنکور علوم تجربی 98 را مطالعه کرده اند. حتی زمانی که درصد دروس تخصصی گروه اول کمتر از گروه دوم بوده اند. قبل از اینکه به تحلیل و تبیین این درس بپردازیم نکاتی درباب موضوعات زیر باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجموعه سوالاتی که در آزمون سراسری کشوری (کنکور 98) می‌آید به صورت دروس عمومی و تخصصی است که دروس عمومی کنکور تجربی 98 در همه‌ی 5 گرایش یکسان است. برخی از دانش آموزان به دلیل پایین بودن ضرایب دروس عمومی کنکور تجربی 98 اغلب توجه زیادی به دروس عمومی  کنکور 98 ندارند و برخی نیز درس های عمومی را حذف می‌کنند.

 

بهترین منابع اختصاصی کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

همان گونه که می‌دانیم اهمیت و تاثیر دروس تخصصی در موفقیت در کنکور تجربی 97-98 بسیار زیاد است اما همچنان به داوطلبان گرامی تاکید می‌کنیم که ابتدا باید بر روی کتب درسی وزارتی تسلط کامل داشته باشند و پس از آن به مطالعه کتاب های کمک آموزشی بپردازند. همان گونه که می‌دانیم سوالات گروه تجربی هم صورت حفظی و هم به صورت تحلیلی است اما در چند سال اخیر نوع و تیپ سوالات کنکور سراسری بیشتر به سمت سوالات تحلیلی و مفهومی رفته و کمتر شاهد سوالات حفظی هستیم از این روی برای پاسخ گویی به سوالات دروس تخصصی نیاز به تسلط زیادی در مباحث این دروس داریم. در این مقاله هر کدام از دروس تخصصی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم.

منابع کمک آموزشی کنکور تجربی 98  دروس تخصصی به شرح زیر است:

بهترین منابع زیست شناسی  کنکور 98 تجربی نظام قدیم

با توجه به اینکه درس زیست شناسی در کنکور تجربی 98 از دروس مهم به شمار می رود. بنابراین توصیه می کنیم که علاوه بر کتاب درسی در کنار آن از کتاب های کمک آموزشی از جمله فاگوزیست هم برای تسلط بیشتر استفاده کنید .این کتاب برخلاف حجم زیادی که دارد اما با زبان ساده ای نوشته شده است .از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب همایش دکتر عمارلو اشاره کنیم.همچنین برای تقویت تست زنی هم می توانید از کتابهای نشر الگو هاشمی استفاده کنید. از کتابهای جامع در خصوص ژنتیک ،کتاب ژنتیک آرام فر از انتشارات تخته سیاه  و کتاب زیست گیاهی انتشارات تخته سیاه هم درخصوص مباحث گیاهی انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهترین منابع فیزیک 98 تجربی نظام قدیم

درس فیزیک کنکور 98 جزو دروس یادگیری به حساب می آید به همین دلیل تسلط روی این کتاب نیازمند حل تمرین بسیاریست .یعنی بعد از تسلط روی کتاب درسی شما باید برای آماده سازی خودتون از کتاب های کمک آموزشی هم استفاده کنید که ما برای شما تعدادی از کتابهای درسی رو عنوان خواهیم کرد.درسنامه های گاج نقره ای یکی از کتابهاییست که شامل تست های کنکوری است اما برای تست های تالیفی می توانید از کتاب نشر الگو استفاده کنید.

بهترین منابع شیمی 98 تجربی نظام قدیم

شیمی کنکور 98 از دروسی است که اهمیت زیادی برای دانش آموزان رشته ی تجربی دارد که درصد بالا در این درس تاثیر زیادی در قبولی داوطلبان در کنکور خواهد داشت.به همین  دلیل ما به شما کتاب کمک آموزشی شیمی مبتکران رو که به عنوان یک منبع آموزشی جامع معرفی می کنیم. از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب خیلی سبز اشاره کنیم.

بهترین منابع ریاضی کنکور 98 تجربی نظام قدیم

ریاضی کنکور 98 جزو دروسی است که دانش آموزان رشته ی تجربی معمولا ارتباط خوبی با آن برقرار نمی کنند و تعدای از دانش آموزان در یادگیری این درس دچار مشکل هستند و به 3 گروه ضعیف ،متوسط و قوی تقسیم می شوند .اما جای نگرانی نیست و برای این 3 گروه کتابهای مخصوصی جمع آوری شده که با مطالعه ی این کتابها داوطلبان می توانند درصد های قابل قبولی از این درس را به خود اختصاص دهند.ما به آن دسته از داوطلبانی که در این درس ضعیف هستند کتاب آبی قلم چی و برای دانش آموزان متوسط کتاب جامع مهر وماه و برای دانش آموزان سطح بالاتر کتاب جامع خیلی سبز رو پیشنهاد می کنیم.

بهترین منابع زمین شناسی کنکور 98 تجربی نظام قدیم

اما در خصوص درس زمین شناسی کنکور 98 که بسیاری از دانش آموزان اهمیت زیادی برای این درس قائل نیستند و به راحتی از کنار آن عبور می کنند باید بگوییم که شما باید این درس را هم جزو دروس کنکوری بدانید و مطالعه کنید. می توانید از کتاب هاین مثل زمین شناسی خیلی سبز و کتاب زمین شناسی مهروماه و یا DVD دکتر چلاجور به عنوان کتاب کمک آموزشی استفاده کنید ونتیجه ی مطلوبی بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و مطالعه پربازدیدترین مقالات سایت تحصیلی درخت دانش در مورد منابع کنکور 98 و همچنین برنامه ریزی درسی روزانه و هفتگی کنکور سراسری 98 ریاضی، علوم تجربی و انسانی مخصوص خودتان میتوانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

بهترین منابع کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور هنر 98

بودجه بندی کنکور ریاضی 98

بودجه بندی کنکور زبان انگلیسی 98

بودجه بندی کنکور علوم انسانی 98

 

 

 

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


  تفاوت بودجه بندی کنکور هنر 98 نظام قدیم و نظام جدید در چیست؟
بودجه بندی چیست؟
بودجه بندی چه فایده ای دارد؟
بودجه بندی کنکور هنر98 شامل چه بخش هایی است؟
تفاوت بودجه بندی کنکور هنر98 نظام قدیم و نظام جدید در چیست؟
کنکور گروه هنر از جمله گروه هایی است که داوطلبان کنکور سراسری 98 میتوانند در آن شرکت نمایند. البته کنکور هنر می تواند به عنوان گروه فرعی انتخاب شود و داوطلب در کنار آن در یگ گروه دیگر نیز شرکت داشته باشد. اما باید دانست که مباحث کنکور و بودجه بندی کنکور 98 هنر به هیچ عنوان ساده نیست و نباید آن ها را دست کم گرفت. بخصوص داوطلبانی که در کنار هنر در رشته ای دیگر نیز می خواهند در شرکت کنند باید یک برنامه ریزی کامل و جامع داشته باشند تا بتوانند در هردو گروه آموزشی نتیجه ای مطلوب کسب نمایند. این داوطلبان می توانند با شماره گیری شماره تماس9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاورین درخت دانش گفت و گو نمایند و یک برنامه ریزی مناسب با هدف حداکثر استفاده از زمان و کسب بهترین نتیجه داشته باشند. در کنار مشاوره تلفنی یکی از بهترین گزینه ها برای کمک به کلیه ی داوطلبان کنکور سراسری  و البته داوطلبان کنکور هنر 98 استفاده از بودجه بندی می باشد. اهمیت بودجه بندی کنکورهنرچیست؟  
 
گاهی مشاهده می شود از یک فصل بسیار طولانی سال هاست که سوالی در کنکور مطرح نشده است بنابر این تلف کردن وقت برای اینگونه فصل ها کار عاقلانه ای نیست, و یا گاهی از یک فصل یا موضوع خاص چندین سوال مطرح می شود. همچنین ممکن است در یک موضوع خاص داوطلب هر چقدر که وقت می گذارد با زهم توانایی پاسخ دادن به سوالات آن را ندارد, پس برای صرفه جویی در وقت باید از خیر آن گذشت. اما ما چگونه متوجه میشویم که کدام فصل ها و مباحث سوالات بیشتری را به خود اخصاص می دهد و کدام فصل ها سوالات کمتری را به خود اختصاص می دهد؟ بودجه بندی کنکور 98 پاسخ این سوال را به ما می دهد. از طریق بودجه بندی ما متوجه می شویم در سال های گذشته از هر مبحث چند سوال در کنکور سراسری آمده است. و بر اساس آن شما می توانید برای کنکور سراسری هنر98 هدفگذاری نمایید.
 
  جدول بودجه بندی کنکور هنر98
 
 
 
مبحث
 
 
سال 92
 
 
سال 93
 
 
سال 94
 
 
سال 95
 
 
درک عمومی هنر
 
 
هنر پیشاتاریخی
 
 
ایران
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
جهان
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
 
 
 
 
 
 
هنر تمدن­های باستانی
 
 
ایران
 
 
4
 
 
1
 
 
5
 
 
1
 
 
چین و ژاپن
 
 
-
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
هند
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
بین النهرین
 
 
2
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
اژه و یونان
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
اتروسک و روم
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
پیشاکلومبی
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
مصر
 
 
1
 
 
1
 
 
1 مشترک با بین النهرین
 
 
1
 
 
 
 
 
هنر اسلامی
 
 
ایران
 
 
4
 
 
7
 
 
4
 
 
7
 
 
جهان
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
مشترک با خوشنویسی
 
 
هنر صدر مسیحیت و قرون وسطی
 
 
1
 
 
1
 
 
1مشترک با هنر اسلامی
 
 
 
 
 
هنر رنسانس
 
 
 
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
سبک­های هنری
 
 
5
 
 
5
 
 
7
 
 
6
 
 
صنایع دستی
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
عکاسی
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
موسیقی
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
خلاقیت نمایشی
 
 
2
 
 
-
 
 
-
 
 
2
 
 
خط و خوشنویسی
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
1 مشترک با هنر اسلامی
 
 
چاپ
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
درک تصویر
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
جمع
 
 
30
 
 
30
 
 
30
 
 
30
 
 
درک عمومی ریاضی و فیزیک
 
 
نسبت و تناسب
 
 
1
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
درصد
 
 
1
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
اعداد گویا
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
توان
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
چند جمله­ای ها و اتحاد
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
ب.م.م و ک.م.م
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
دستگاه مختصات
 
 
1
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
اعداد حقیقی
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
1
 
 
نسبت­های مثلثاتی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
معادله درجه اول
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
0
 
 
معادله درجه دوم
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
1
 
 
آنالیز ترکیبی و احتمال
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
0
 
 
هندسه مثلث
 
 
3
 
 
2
 
 
3
 
 
4
 
 
هندسه چند ضلعی­ها
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
 
 
 
هندسه دایره
 
 
1
 
 
3
 
 
2
 
 
4
 
 
هندسه فضایی
 
 
1
 
 
2
 
 
3
 
 
1
 
 
تبدیلات هندسی و شکل
 
 
4
 
 
7
 
 
3
 
 
3
 
 
هوش
 
 
2
 
 
2
 
 
5
 
 
5
 
 
الگوسازی ریاضی
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
گسترده
 
 
2
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
شناخت احجام
 
 
2
 
 
1
 
 
0
 
 
0
 
 
جمع
 
 
25
 
 
25
 
 
25
 
 
25
 
 
انواع انرژی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
رسانایی گرمایی
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
1
 
 
تعادل گرمایی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
گرمای ویژه
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
0
 
 
ویژگی­های ماده
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
فشار
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
جرم حجمی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
امواج
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
فیزیک نور
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
الکتریسیته
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
نیروها و بردارها
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
قوانین نیوتن
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
کار و انرژی و توان
 
 
1
 
 
0
 
 
1
 
 
1
 
 
جمع
 
 
5
 
 
5
 
 
5
 
 
5
 
 
ترسیم فنی
 
 
هندسه مسطحه
 
 
8
 
 
7
 
 
8
 
 
6
 
 
ترسیمات هندسی
 
 
2
 
 
0
 
 
3
 
 
3
 
 
هندسه احجام
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
2
 
 
رسم سه نما
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
0
 
 
مجهول یابی
 
 
0
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
شناخت احجام
 
 
0
 
 
1
 
 
1
 
 
0
 
 
تقارن
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
مقیاس
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
اندازه­گیری
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
سیستم­های نقشه کشی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
خط و صفحه
 
 
4
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 
 
ابزار و تجهیزات
 
 
3
 
 
0
 
 
1
 
 
0
 
 
نقشه کشی معماری
 
 
1
 
 
4
 
 
3
 
 
5
 
 
پرسپکتیو و تصاویر موازی
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
1
 
 
برش
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
فضا
 
 
1
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
دوران
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
گسترده
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
سایه و انعکاس
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
هوش
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
0
 
 
 
 
 
جمع
 
 
20
 
 
20
 
 
20
 
 
20
 
 
خلاقیت تصویری و تجسمی
 
 
          مشاوره تحصیلی درخت دانش
مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی کشور پاسخگوی کلیه ی سوالات شما در رابطه با روش های مطالعه برای کنکور, بهترین منابع کنکور هنر 98 و کلیه ی گروه های آموزشی, روش های تست زنی و کلیه سوالات تحصیلی و کنکوری شما می باشد.
 با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با ما در تماس باشید. مشاوره تحصیلی درخت دانش تا رسیدن به رتبه و رشته موردنظرتان با شما خواهد ماند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


  بودجه بندی کنکور 98 انسانی
بودجه بندی چیست؟
بودجه بندی به چه دردی میخورد؟
بودجه بندی کنکور انسانی98 چگونه است؟
تفاوت بودجه بندی کنکور انسانی98 نظام قدیم و نظام جدید چیست؟
گروه انسانی یکی از کروه های شاخه نظری می باشد. بسیاری از داوطلبان کنکور98 خواهان شرکت در کنکور انسانی 98 می باشند. از تفاوت های گروه انسانی با سایر گروه ها می توان به حجم بالای کتب و مطالب درسی اشاره نمود که بیش از90 درصد این مطالب و مباحث حفظی بوده و داوطلب می بایست آنها را چندین بار در طول سال مرور نماید تا بتواند در کنکور سراسری98 به موفقیت دست یابد. اما به دلیل حجم زیاد مطالب برای بسیاری از داوطلبان از بر نمودن آن همه مطلب کار بسیار دشواری است و باعث آشفتگی ذهنی داوطلب می شود. به همین دلیل گروه مشاوره تحصیلی درخت دانش به این داوطلبان استفاده از بودجه بندی کنکور 98 انسانی را توصیه میکند.
 

 
  اهمیت بودجه بندی کنکور 98 انسانی در آزمون سراسری چیست؟
 
 
گاهی مشاهده می شود از یک فصل بسیار طولانی سال هاست که سوالی در کنکور مطرح نشده است بنابر این تلف کردن وقت برای اینگونه فصل ها کار عاقلانه ای نیست, و یا گاهی از یک فصل یا موضوع خاص چندین سوال مطرح می شود. همچنین ممکن است در یک موضوع خاص داوطلب هر چقدر که وقت می گذارد با زهم توانایی پاسخ دادن به سوالات آن را ندارد, پس برای صرفه جویی در وقت باید از خیر آن گذشت. اما ما چگونه متوجه میشویم که کدام فصل ها و مباحث سوالات بیشتری را به خود اخصاص می دهد و کدام فصل ها سوالات کمتری را به خود اختصاص می دهد؟ بودجه بندی کنکور ۹۸ پاسخ این سوال را به ما می دهد. از طریق بودجه بندی ما متوجه می شویم در سال های گذشته از هر مبحث چند سوال در کنکور سراسری آمده است. و بر اساس آن شما می توانید برای کنکور سراسری انسانی  ۹۸ هدفگذاری نمایید.
 
  جدول بودجه بندی اختصاصی کنکور سراسری 98 انسانی
 
 
نام مبحث                                                               کنکور
 
 
90
 
 
91
 
 
92
 
 
93
 
 
94
 
 
95
 
 
تاریخ ادبیات ایران و جهان (1)
 
 
خط و زبان در ایران پیش از اسلام
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر پیش از رودکی
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر رودکی
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر فردوسی
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر عنصری
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
عصر ناصرخسرو
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر بیهقی
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
-
 
 
عصر انوری
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
عصر ابوالمعالی
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر مولوی
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر سعدی
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
تاریخ ادبیات جهان
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
ترکیبی
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
تاریخ ادبیات ایران و جهان (2)
 
 
عصر حافظ
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر خواجه رشید الدین
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر صائب
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
عصر قائم مقام
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
عصر هاتف
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
عصر صبا
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
عصر بیداری
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
عصر نیما
 
 
-
 
 
-
 
 
2
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
تاریخ ادبیات جهان
 
 
2
 
 
3
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
ترکیبی
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
2
 
 
1
 
 
آرایه­های ادبی
 
 
مقدمات
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
قالب­های شعر فارسی
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
بیان
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
-
 
 
بدیع
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
ترکیبی بیان و بدیع
 
 
3
 
 
7
 
 
2
 
 
4
 
 
3
 
 
5
 
 
ادبیات فارسی سال چهارم
 
 
قافیه
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
عروض
 
 
6
 
 
4
 
 
5
 
 
5
 
 
5
 
 
5
 
 
سبک خراسانی
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
سبک عراقی
 
 
3
 
 
2
 
 
2
 
 
3
 
 
1
 
 
2
 
 
سبک هندی
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
2
 
 
1
 
 
-
 
 
سبک شناسی ترکیبی
 
 
1
 
 
2
 
 
3
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
دوره بازگشت
 
 
-
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
 
 
 
ادبیات معاصر
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
2
 
 
3
 
 
نقد ادبی
 
 
3
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
تحلیل آثار مهم نظم و نثر فارسی
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
-
 
 
 
 مشاوره تحصیلی درخت دانش
 
مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی کشور پاسخگوی کلیه ی سوالات شما در رابطه با روش های مطالعه برای کنکور, منابع کنکور 98 انسانی و کلیه ی گروه های آموزشی, روش های تست زنی و کلیه سوالات تحصیلی و کنکوری شما می باشد.
 با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با ما در تماس باشید. مشاوره تحصیلی درخت دانش تا رسیدن به رتبه و رشته موردنظرتان با شما خواهد ماند.
 
 
 
 
 
 

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


بهترین منابع کنکور 98 انسانی کدامند؟

در تمامی گروه های آزمایشی پنج گانه، علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان خارجی و هنر باید هم پای پیشرفت مطالعه در دروس تخصصی، به مطالعه دروس عمومی نیز پرداخت.

در این مقاله سعی بر این داریم بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی و همچنین بهترین منابع اختصاصی کنکور 98 علوم انسانی را توضیح دهیم:

دروس عمومی و اختصاصی کنکور 98 انسانی شامل چه درس هایی می باشد؟

دروس عمومی رشته علوم انسانی شامل:

ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی

 دروس اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی شامل:

ریاضی، اقتصاد، روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی می باشند.


بودجه بندی کنکور انسانی 98

بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین منابع کنکور 98 رشته انسانی در دروس عمومی عبارتند از :

1- بهترین منابع زبان وادبیات فارسی کنکور 98 انسانی:

1- ادبیات فارسی 2 ، کد کتاب 220/1 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- ادبیات فارسی 3 ، کد کتاب249/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- زبان و ادبیات فارسی عمومی ،کد کتاب 283/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- زبان فارسی 3 ، کد کتاب 249/4 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395  ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- بهترین منابع عربی کنکور 98 انسانی :

1- عربی 2 ، کد کتاب 224/2 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- عربی3 ، کد کتاب 254/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- بهترین منابع دینی وزندگی کنکور 98 انسانی :

1- قرآن و تعلیمات دینی 2 ( دین و زندگی )  ، کد کتاب 222 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- قرآن و تعلیمات دینی 3 ( دین و زندگی ) کد کتاب 251 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس عمومی کلیه رشته ها

3- معارف اسلامی ( دین و زندگی ) کد کتاب 258/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- بهترین منابع زبان انگلیسی 98 انسانی :

1- انگلیسی 3 ، کد کتاب 252/1 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ،  درس عمومی کلیه رشته ها

2- انگلیسی 1 و 2 ، کد کتاب 284/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

ارزیابی سطح علمی داوطلبان و متقاضیان کنکور 98

پس مشاوران درخت دانش با شناخت و ارزیابی وضعیت تحصیلی هر دانش آموز رشته ی انسانی، برنامه ی خاص هر فرد را همراه با معرفی منبع مفید و مؤثر برای اودر زمان مشخص ارائه می نماید. با این روند موفقیت هر دانش آموز بستگی به تلاش و همت خود او دارد زیرا که برنامهریزی و بودجه بندی کنکور انسانی 98 و منابع پیشنهادی مشاوران متخصص درخت دانش تضمین کننده رتبه رویاهایتان خواهد بود.

ما به این دلیل می گوییم به همت دانش آموز بستگی دارد زیرا که، برنامه و منابع پیشنهادی درخت دانش مرحله ای است و می توان در پایان هر مرحله رتبه دانش آموز را در کنکور سراسری 98  پیش بینی نمود یعنی اگر دانش آموزی اراده ای قوی داشته باشد در مدت زمان کمی به رتبه ی مرحله ی پایانی یعنی رتبه ی دو رقمی خواهد رسید.

برنامه ریزی کنکور انسانی 98

دانش آموزان گرامی متقاضی ثبت نام در کنکور 98 رشته انسانی برای رسیدن به رتبه ی مورد دلخواه خود با مشاوران درخت دانش همراه باشید و جهت دریافت برنامه ی اختصاصی و معرفی بهترین منابع برای شرایط فعلی هر دانش آموز با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری به شماره 9099072943 تماس بگیرید و آینده تحصیلی خود را با چراغ درخت دانش روشن نمایید.


  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


  جدول بودجه بندی کنکور ریاضی ۹۸
بودجه بندی کنکور 98 چیست؟
بودجه بندی به چه دردی میخورد؟
بودجه بندی کنکور ریاضی98 چگونه است؟
تفاوت بودجه بندی کنکور ریاضی 98 نظام قدیم و نظام جدید چیست؟
گروه ریاضی از جمله گروه های آزمایشی شاخه نظری می باشد. همانطور که از نام این گروه پیداست بسیاری از مباحث مورد سوال این گروه مربوط به مباحث محاسباتی می باشد.از رموز موفقیت در کنکور سراسری98 برای کلیه داوطلبان و همچنین داوطلبان گروه ریاضی استفاده از بودجه بندی کنکور ریاضی ۹۸ می باشد. با استفاده از بودجه بندی شما میتوانید برنامه ریزی و هدفگذاری نمایید. با استفاده از بودجه بندی شما میتوانید انتخاب کنید که کدام فصل ها مهمتر هستند و کدام فصل هارا بخوانید و اینگونه در وقت صرفه جویی نمایید. 
از مهمترین عوامل موفقیت در کنکور سراسری 98 استفاده بهینه از زمان می باشد که با استفاده از بودجه بندی کنکور 98 شما میتوانید به این هدف مهم دست یابید.
 
  اهمیت بودجه بندی کنکور ریاضی در موفقیت کنکور ۹۸
گاهی مشاهده می شود از یک فصل بسیار طولانی سال هاست که سوالی در کنکور مطرح نشده است بنابر این تلف کردن وقت برای اینگونه فصل ها کار عاقلانه ای نیست, و یا گاهی از یک فصل یا موضوع خاص چندین سوال مطرح می شود. همچنین ممکن است در یک موضوع خاص داوطلب هر چقدر که وقت می گذارد با زهم توانایی پاسخ دادن به سوالات آن را ندارد, پس برای صرفه جویی در وقت باید از خیر آن گذشت. اما ما چگونه متوجه میشویم که کدام فصل ها و مباحث سوالات بیشتری را به خود اخصاص می دهد و کدام فصل ها سوالات کمتری را به خود اختصاص می دهد؟ بودجه بندی کنکور 98 سازمان سنجش پاسخ این سوال را به ما می دهد. از طریق بودجه بندی ما متوجه می شویم در سال های گذشته از هر مبحث چند سوال در کنکور سراسری آمده است. و بر اساس آن شما می توانید برای کنکور سراسری ریاضی 98 هدفگذاری نمایید.
 

 
  جدول بودجه بندی دروس اختصاصی کنکور ریاضی ۹۸
 
 
 
دیفرانسیل و ریاضیات پایه
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
ریاضیات گسسته و جبر و احتمال و آمار و مدل سازی
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
96
 
 
95
 
 
94
 
 
93
 
 
92
 
 
91
 
 
96
 
 
95
 
 
94
 
 
93
 
 
92
 
 
91
 
 
یادآوری مفاهیم پایه
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
گراف
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
دنباله
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
2
 
 
نظریه اعداد
 
 
3
 
 
3
 
 
3
 
 
2
 
 
3
 
 
3
 
 
حد و پیوستگی
 
 
4
 
 
4
 
 
5
 
 
4
 
 
4
 
 
3
 
 
ترکیبات
 
 
-
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
مشتق و کاربرد مشتق
 
 
7
 
 
6
 
 
6
 
 
8
 
 
8
 
 
9
 
 
احتمال
 
 
4
 
 
4
 
 
3
 
 
4
 
 
3
 
 
3
 
 
انتگرال
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
استدلال ریاضی
 
 
­2
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
تابع
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
3
 
 
3
 
 
3
 
 
مجموعه­ها، ضرب دکارتی و رابطه
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
3
 
 
2
 
 
2
 
 
الگو و دنباله
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
آمار و مدلسازی
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
توابع خاص، نامعادله
 
 
-
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
2
 
 
-
 
 
آنالیز ترکیبی
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
توابع نمایی و لگاریتم
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
-
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
محاسبات جبری معادلات و نامعادلات
 
 
3
 
 
4
 
 
3
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مثلثات
 
 
4
 
 
3
 
 
3
 
 
3
 
 
3
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هندسه تحلیلی
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
هندسه پایه
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
سراسری
 
 
96
 
 
95
 
 
94
 
 
93
 
 
92
 
 
91
 
 
96
 
 
95
 
 
94
 
 
93
 
 
92
 
 
91
 
 
بردار
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
استدلال در هندسه
 
 
1
 
 
1
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
خط و صفحه
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
مساحت و قضیه فیثاغورس
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 
 
مقاطع مخروطی
 
 
2
 
 
2
 
 
3
 
 
2
 
 
3
 
 
1
 
 
تشابه
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
1
 
 
ماتریس و دترمینان
 
 
3
 
 
1
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
دایره
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
دستگاه­های معادله­های خطی
 
 
1
 
 
2
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
2
 
 
تبدیل­ها
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
1
 
 
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هندسه فضایی
 
 
3
 
 
2
 
 
1
 
 
2
 
 
2
 
 
2
 
 
                               مشاوره تحصیلی درخت دانش
مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی کشور پاسخگوی کلیه ی سوالات شما در رابطه با روش های مطالعه برای کنکور, بهترین منابع کنکور98 ریاضی و کلیه ی گروه های آموزشی, روش های تست زنی و کلیه سوالات تحصیلی و کنکوری شما می باشد.
 با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با ما در تماس باشید. مشاوره تحصیلی درخت دانش تا رسیدن به رتبه و رشته موردنظرتان با شما خواهد ماند.
 
 
 
 
 
 

  • faraj hosaini