مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

۳۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

  • تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟
  • دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟
  • حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟
  • چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟
  • لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

...؟؟؟

این ها نمونه ای از سوالات داوطلبان متقاضی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح کرده اند در این مقاله سعی داریم به درخواست های این عزیزان مبنی بر مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 پاسخ بدهیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

تاریخچه دانشگاه آزاد و چه سالی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد؟

دانشگاه آزاد همانند مؤسسات آموزش عالی دیگر در ایران زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند ونوع مدرکی که به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اعطا خواهد شد از طرف خود دانشگاه آزاد اسلامی وبه صورت مستقل است.

دانشگاه آزاد اسلامی دو سال پس از انقلاب فرهنگی ایران و در اردیبهشت ماه سال 1361 به پیشنهاد هاشمی رفسنجانی و با حمایت روح‌الله خمینی تأسیس شد.

اولین آزمون ورودی دانشگاه  آزاد در اسفند ماه سال 1361 با شرکت 32 هزار متقاضی در شاهرود، تهران، مشهد، رشت، اهواز، تبریز، زاهدان، کرمان، و یزد برگزار شد و حدود سه هزار نفر در رشته‌های برق، مکانیک، راه و ساختمان، صنایع فلزی، فیزیک، نساجی، ریاضی، شیمی و حسابداری پذیرفته شدند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد چه سالی آغاز شد؟

دانشگاه آزاد در راستای پرکردن ظرفیت دانشگاه و برنامه بلند مدت حذف کنکور سراسری از سال 95 اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشگاه ازاد دانشجو نموده است.

دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

تحصیل بدون کنکور به معنای پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی و از طریق سوابق تحصیلی است.و این فرصت مناسبی برای داوطلبان ورود به دانشگاه است که بنا به هر دلیلی کنکور مانع بزرگی بر سر راه آنهاست و دانشگاه آزاد بدون کنکور ساده ترین راه جلوی پای متقاضیان بدون آزمون می باشد.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 شامل کسانی می شود که:

گروه اول: داوطلبانی که از ثبت نام از طریق سایت جا مانده اند.

گروه دوم: داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد که در هیچ کد رشته/محلی پذیرفته نشده اند.

گروه سوم: داوطلبانی که می خواهند رشته و دانشگاه خود را تغییر دهند و در رشته و دانشگاه بدون کنکور دیگری شانسی خود را امتحان نمایند.

با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارید و شرایط پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف می توانید متوجه شوید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شما می شود یاخیر.

برای اطلاع از اینکه ثبت نام بدون کنکور شامل چه کسانی می شود و یا نمی شود، شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور آزاد با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط یاشید 9099072943

حداقل معدل لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چقدر است؟

با توجه به اینکه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد.

اینکه حداقل معدل لازم برای ثبت نام چقدر باشد بستگی به رشته ی مورد نظر، واحد دانشگاهی ارائه دهنده و تعداد متقاضیان ورود به همان کد رشته/محل می باشد.

چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهم که قبول شوم؟

از آنجایی که اکثر داوطلبان از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 اطلاع کافی ندارن و اینکه چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام بدم که قبول شوم سوال بسیاری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده است لذا داوطلبان باید بذانند که با استفاده از تجربیات مشاوران درخت دانش و اینکه پذیرش دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی است می توانند از ظرفیت دانشگاه ها، حداقل معدل مورد نیاز زشته مورد نظرو وارد نمودن صحیح اولویت های انتخاب رشته شانس خود را در قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 بالاببرند.

لیست رشته های جدید ارائه شده بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 کدامند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور تقریبا 95 درصد از رشته ها را ارائه می دهد و 5درصد دیگه مربوز به رشته ها پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی است که بدون کنکور ارائه نمیشوند.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه علوم تجربی شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ….. خواهد بود، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال دوم مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیر گروه ریاضی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و …. خواهد بود، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون کنکور اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون کنکور دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و …. خواهد بود.

 

پذیرش(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97) در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و …. پذیرش انجام خواهد شد.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود رای رسیدن شما به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان.

ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش:از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


 سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

  • معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت هست؟
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟
  • نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟
  • نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دریافت نتایج دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
  • و ..؟؟
 azmoon.org دانشگاه آزاد

معرفی سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد

سایت azmoon.iau.ac.ir دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.در این مقاله سهی داریم سایت دانشکاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزیز ارائه دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه آزاد جهت رفاه بیشتر متقاضیان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق این سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام خواهد داد و نیاز به  مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی را نخواهد داشت.

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چه خدماتی ارائه می دهد؟

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد شامل خدمات زیر هست:

  • انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 98
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر و بهمن 97-98
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم
  • اعلام نتایج آزمون ها و ثبت نام دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد به چه صورت هست؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور هر ساله در دو نوبت برای نیمسال اول (مهرماه) و نیمسال دوم (بهمن ماه) بر اساس سوابق تحصیلی و تحت عنوان نحوه ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم دانشجو می پذیرد.

هر دواطلب با مراجعه به زمان ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.

هر داوطلب بدون کنکور دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد از هر زیر گروه حداقل 1 و حداکثر 20 اولویت را می توانند انتخاب کنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید زیرا برای هر کارت فقط از یک زیر گروه مجاز به انتخاب رشته هستید و در صورت تمایل به انتخاب چند رشته از زیر گروه های مختلف(تجربی، ریاضی، نسانی، زبان و هنر) باید خرید مجدد کارت اعتباری در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه نحوه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است برای مقطع کارشناسی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. عکس پرسنلی(عکس 3در4)
  2. عکس کارت ملی
  3. عکس صفحه اول شناسنامه
  4. عکس مدرک دیپلم

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع مختلف، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور و اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

عبارت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه تاریخی است؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای نیمسال اول در نیمه دوم مهر ماه، وبری نیمسال دوم در نیمه دوم بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی است که پذیرش با آزمون دانشجویان خود را از طریق آزمون سراسری انجام می دهد بدین صورت که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری کد دسترسی 7 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

هر داوطلب در زیر گروه آزمایشی خود در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته م باشد و براساس علاقه می تواند انتخاب های خود را اولویت بندی کند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 بر روی لینک آن کلیک نمایید.

هر داوطلب با آزمون دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

متقاضیان می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده 100 رشته را براساس علایق خود اولویت بندی کنند و انتخاب نمایند.

داوطلبان محترم با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی و آدرس سایت دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir و وارد نمودن کد 7 رقمی و کد ملی خود می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

داوطلبانی که چه باآزمون و چه بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نموده اند بسته به مقطع انتخابی و نوع پذیرش در موعد مقرری که از طریق پایاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اعلام می شود می توانند نتایج انتخاب رشته خود را از مشاهده نتایج بدون کنکور سایت آزمون و همجنین azmoon.net مشاهده نمایند.

مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش شمارا تا رسیدن به شهر و رشته و دانشگاه مورد نظرتان تنها نخواهد گذاشت شما می توانید در هر مرحله ای از مسیر موفقیت و رسیدن به دانشگاه رشته دلخواه و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هر گونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات و خواسته های خود را دریافت کنید.

 

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰

زیر پایی

زیر پایی زیر پایی ازجمله لوازم ضروری اداری است که کاربرد خانگی نیز دارد. زیر پایی در نشستن طولانی‌مدت پشت میز تأثیرات مثبتی در حفظ سلامت اسکلت و عضلات بدن دارد. فروشگاه اینترنتی انواع زیر پایی اداری زیر پایی یکی از ابزار ضروری برای افرادی است که مدت‌های طولانی را پشت میز برای انجام کارهای خود سپری می‌کنند. این ابزار که نقش مهمی در سلامت عضلات پا، گردن و زانو ایفا می‌کند ازجمله لوازم ضروری است که هم در ادارات و هم در مصارف خانگی کاربرد دارد. پس برای جلوگیری از عوارض ناشی از خستگی پا در اثر ایستادن و یا نشستن زیاد این وسیله کاربردی را بشناسید. زیر پایی اداری و انواع آن زیر پایی اداری توسط شرکت‌های تولیدی بسیاری در انواع گوناگون تولید و روانه بازار شده است. ازجمله انواع زیر پایی موجود در بازار می‌توان به مواردی از قبیل زیر پایی ثابت، زیر پایی متحرک، ریلی ثابت، نوع فلزی آن، چوبی، پلاستیکی و همچنین زیر پایی کلاسیک ماساژور که هرکدام از این موارد با توجه به نیاز مشتری و همچنین بودجه مالی او خریداری می‌شوند. مزایای استفاده از زیر پایی خرید زیر پایی را می‌توان یکی از الزامات اداری دانست چراکه این ابزار کارآمد در جلوگیری از بسیاری از دردها نقش مهمی را ایفا می‌کند. ازآنجایی که افراد پس از نشستن طولانی‌مدت پشت میز خسته می‌شوند سعی می‌کنند به حالتی خمیده بنشینند که این امر سبب می‌شود تا پس از مدتی غوزدار به نظر برسند، به همین علت وجود یک تکیه‌گاه برای پاها امری ضروری است تا فرد را به درست نشستن در پشت میز وادار کند. استفاده از زیر پایی موجب کاهش فشار به پشت می‌شود و درنتیجه از کمردرد و آسیب‌های اسکلتی عضلانی جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر موجب کاهش فشار بر زانوها، افزایش گردش خون و همچنین جلوگیری از خستگی، جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی و همچنین جلوگیری از ابتلا به واریس می‌شود. نوع دیگر از زیر پایی های اداری که امروزه در بسیاری از موارد مورداستفاده قرار می‌گیرد زیر پایی هایی باقابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه است. این نوع زیر پایی با توجه به ارتفاع موردنظر و ایجاد زاویه صحیح در قسمت مچ و ساق پا در نحوه صحیح نشستن و جلوگیری از دردهای مفصلی بسیار مؤثر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی جهت خرید زیر پایی اداری امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی آسان و سریع برای خرید لوازم موردنظر خود می‌باشند. شاید بتوان گفت بانفوذ مویرگی اینترنت و فضای مجازی به زندگی‌های امروزی، خرید آنلاین زیر پایی یکی از سریع‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین روش است. در این نوع خرید فرد می‌تواند انواع مختلف زیر پایی را با اطلاعات کامل هر کالا مشاهده نماید و محصول موردنظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهد. از طرفی دیگر امکان پرداخت هزینه به‌صورت اینترنتی، کارت به‌کارت و حتی درب منزل نیز وجود دارد. یکی از امتیازاتی که می‌توان در این نوع خرید داشت، استفاده از خرید اقساطی زیر پایی است. درصورتی‌که این محصول را با تعداد بالا سفارش دهید حتی می‌توانید در صورت دارا بودن شرایط از این امتیاز نیز بهره ببرید. در خرید آنلاین زیر پایی بدون کمترین دردسر محصولات را در مدت‌زمانی کوتاه درب منزل یا محل موردنظر تحویل خواهید گرفت و دیگر نیازی به گشت‌وگذار و اتلاف وقت و انرژی بیهوده در بازارهای محلی نخواهد بود. جالب است بدانید با توجه به نبود واسطه‌ها در خرید اینترنتی این محصول، قیمت محصولات نیز بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر ارائه می‌شود.

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .

 کارنامه محرمانه در واقع معلوم می کند که داوطلبان کنکور سراسری 97 که مراحل انتخاب رشته را انجام داده اند در یک رشته محل قبول شده اند در چه رشته محل های دیگری نیز می توانند قبول شوند که در حقیقت بتواند انتقالی بگیرند . انتقالی با کارنامه محرمانه 97 – 98 می تواند به داوطلب کمک کند تا به یک نتیجه کلی برسد که  اگردر انتخاب رشته خود در یک کد رشته قبول شده باشد و از رشته ای که در آن قبول شده است ناراضیست  می تواند از طریق کارنامه محرمانه  ببیند در چه کد رشته محل هایی که درزمان انتخاب رشته انتخاب نموده است می تواند پذیرفته شود . داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که برای نیمسال دوم مایل است بر اساس کارنامه محرمانه کنکور ۹۷ اگر رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشد انتقالی بگیرد که در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می تواند برای انتقالی اقدام نماید.

مهلت استفاده از کارنامه محرمانه

داوطلبان برای دریافت کارنامه محرمانه باید به معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه حضوری داشته باشند که کارنامه محرمانه را بررسی نمایند که دانشگاه ارزیابی نماید درصورتیکه رتبه قبولی دانشگاه مقصد را اورده باشند می توانند اقدام نمایند. اگر بعد از شروع به تحصیل در دانشگاه در رشته ای که پذیرفته شده اید متوجه شوید که از آن رشته متنفرید می توانید با استفاده از این مهلتی که دارید با استفاده از کارنامه محرمانه در صورتی که  بتوانیدرتبه قبولی دانشگاه مقصد را بیارید و دانشگاه مبدا ومقصد نیز با درخواست انتقالی موافقت نمایند می توانید از مهلت استفاده از کارنامه محرمانه برای بهمن ماه برخوردار شوید .

چه زمانی می توانه از کارنامه محرمانه استفاده کنه

داوطلبان می توانند از اوایل شروع ترم تحصیلی در صورت قبولی در یک کد رشته که در حقیقت شرط اصلی این است که داوطلبان برای ترم اول در دانشگاه ثبت نام کرده باشند و انتخاب واحد انجام داده باشند.اما  بنا به دلایلی داوطلبان ممکن است از ادامه تحصیل منصرف گردند می توانند با مراجعه به معاونت آموزشی دانشگاه مبدا و با استفاده از کارنامه محرمانه برای نیمسال دوم درخواست انتقالی دهند که در الویت های بعدی مورد علاقه اشان از ترم دوم به بعد ثبت نام نمایند . اگر دانشگاه مقصد در صورت وجود ظرفیت برای نیمسال دوم با درخواست دانشجو موافقت کند دانشجو می تواند  بعد از این که دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست انتقالی اش موافقت کردند از ترم دوم به بعد در دانشگاه مقصد مشغول به تحصیل شود . از در صورتی که دانشگاه مقصد با درخواست انتقالی دانشجو موافقت نکند دانشجو با خیال راحت می تواند برای کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید . باید درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته برای کنکور سراسری را در صورتی که داوطلب  در رشته ای در کنکور سراسری پذیرفته شده باشد و ثبت نام نکرده باشد برای کنکور 98 مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه نخواهد بود .

تفاوت کارنامه سبز و کارنامه محرمانه

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 97 داوطلبان می توانستند با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که در هفته اول مهر ماه  انتشارمی یافت اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور 97 نمایند . با دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است .و همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است .و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است . با درج عدد3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است . با درج عدد4 می توان فهمید کهوضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد . با درج عدد5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید. با درج 7 می توان فهمید کهداوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است . با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است . با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است .فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست نداریدیا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز یا کنکور محرمانه 97 می توانید اقدام نمائید . داوطلب باید به معاونت آموزشی دانشگاه برای دریافت کارنامه محرمانه مراجعه حضوری داشته باشند که دانشگاه برای داوطلب ارزیابی نماید که اگررتبه قبولی دانشگاه  مقصدرا براساس کارنامه محرمانه اورده باشد   بتواند سایرمراحل را برای گرفتن انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97 انجام دهد .

کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه

در توضیح کاربرد کارنامه سبز بهتر است یا کارنامه محرمانه  باید بگوئیم داوطلبانی که می خواهند بدانند آیا در الویت های پائین تری که در زمان انتخاب رشته کد رشته را وارد نموده اند  نیز قبول می شدند یا خیر بهتر است از کارنامه سبز استفاده کنند .داوطلبینی که به دلایل مختلف به نوعی انتخاب رشته ای را که انجام داده اند انتحاب رشته نامناسبی بوده است و به طور کل از رشته ای که در دانشگاه قبول شده اند راضی نیستند بهتر      است از کارنامه محرمانه استفاده نمایند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش

برای اطلاع ازچگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد .اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد .همچنین اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه محرمانه را دارد باید واحد آموزش دانشگاه مراجعه کند که زمانیکه معاونت آموزشی دانشگاه بررسی کرد وموافقت نمود دانشجو بتواند انتقالی بگیرد .از ترم دوم  به بعد می تواند در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل نماید .

مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره انتقالی کارنامه سبز و کارنامه محرمانه درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شانس دوباره ثبت نام هست که دانشگاه ه و موسسات  آموزش عالی و دانشگاه آزاد به داوطلبان می دهند زیرا هر ساله بعضی از صندلی های آنها خالی می ماند به دلیل عدم مراجعه داوطلبین پذیرفته شده برای ثبت نام، انصراف دانشجو و یا ثبت نام در کد رشته/محل دیگر لذا اقدام به پرکردن این ظرفیت ها تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری می کنند.

اما برخی از سوالاتی که متقاضیان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97 طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند و ما قصد داریم که در این مقاله به آنها بپردازیم:

  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟
  • نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97
  • و...؟؟؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی خواهد بود؟

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای نیمسال دوم ارائه خواهد شد به همین دلیل زمان تکمیل ظرفیت بهمن ماه 97 خواهد بود و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 تا کی خواهد بود؟

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم به مدت یک هفته است و داوطلبان نهایت تا 11 بهمن 97(11/11/97) می بابیست جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 کی اعلام خواهد شد؟

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم تا اواخر بهمن ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد و داوطلبان با در دست داشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org نتایج تکمیل ظرفیت سراسری 97 خود را دریافت نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 چیست؟

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 برای دو دسته از داوطلبان صورت می گیرد:

داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت نموده اند و برای آنه کارنامه صادر شده است.

داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نکرده اند و متقاضی تمکیل طرفیت 97 براساس سوابق تحصیلی هستند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه اول یعنی داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده اند تنها شرکت در سر جلسه آزمون سراسری97 و صدور کارنامه برای آنهاست و ملاک پذیرش آنها رتبه و تراز داوطلب در مقایسه با متقاضیان تمکیل طرفیت کنکور سراسری 97 است.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97 برای گروه دوم یعنی داوطلبانی که می خواهند صرفا براساس سوابق تحصیلی پذیرش شوند داشتن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می باشد و ملاک پذیرش آنها معدل کتبی نهایی می باشد.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 برای متقاضیان ورود به دانشگاه همانند دانشگاه سراسری حضور در جلسه آزمون و صدور کارنامه می باشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت آزاد 97 و زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره در ارتباط باشید9099072943

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از نیمه دوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان بر اساس ظرفیت های موجود و اولویت های خود می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97

داوطلبان محترم حتما به این نکته توجه داشته باشند قبل از اقدام به ثبت نام دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم را بادقت مطالعه نمایند.نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم 97

رشته های تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه سراسری 97 برای گروه های  آموزشی مختلف به شرح زیر هست:

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم تجربی:

دامپزشکی- دکتری حرفه ای، بهداشت مواد غذایی، شیمی، شیمی کاربردی، شیمی محض، میکروبیولوژی، زیست شناسی، آموزش زیست شناسی، زیست فناوری، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، مهندسی علوم دامی، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی باغبانی، گیاه پزشکی، اقتصاد کشاورزی، مهندسی فضای سبز، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی صنایع غذایی، علوم و مهندسی محیط زیست.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم ریاضی:

ریاضیات و کاربردها، فیزیک، مهندسی اپتیک و لیزر، کاردان فنی قدرت، مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت، مهندسی صنایع، مهندسی خط و سازه های ریلی، مهندسی نقشه برداری، مهندسی عمران، مهندسی ورزش، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی مواد-تولید آهن و فولاد، مهندسی رباتیک، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوافضا، مهندسی هسته ای، مهندسی انرژی، علوم و مهندسی آب، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، معماری داخلی، کاردانی نرم افزار کامپیوتر.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی علوم انسانی:

زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، فلسفه و حکمت اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، علوم تربیتی، مطالعات خانواده، روانشناسی، حوق، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، تاریخ، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، مدیریت امور گمرکی، کاردانی امور بانکی، کاردانی حسابداری، کاردانی مدیریت بازرگانی، هتلداری، مربیگری ورزشی، علوم ورزشی، جغرافیا، جهانگردی.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی هنر:

طراحی صنعتی، نقاشی، فرش، طراحی پارچه و لباس- طراحی لباس، طراحی پارچه و لباس- طراحی بافت پارچه، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت پارچه، ارتباط تصویری، مرمت بناهای تاریخی، عکاسی , ..

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 گروه آزمایشی زبان های خارجی:

زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت مترجم زبان انگلیسی، مترجمی زبان آلمانی.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت درخت دانش

تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 97 نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشت طوری که ما برای نیمسال اول نیز ثبت نام تکمیل ظرفیت نداشتیم.از این رو مشاوران مجرب درخت دانش با به روز ترین اطلاعات در مورد مرحله تکمیل در خدمت داوطلبان محترم هستند که با توجه ظرفیت های موجد انتخابی درست داشته باشند.

در صورت داشتن سوال یا ابهام در مورد تکمیل ظرفیت سراسری 97 نیمسال دوم، رتبه قبولی لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری و اولویت بندی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072943

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


بهترین منابع کنکور سراسری 98 برای همه رشته توسط رتبه های برتر انتخاب شد

  1. منابع کنکور چیست و چه تاثیری در قبولی دارد؟
  2. بهترین منابع کنکور 98 را چطوری انتخاب کنیم؟
  3. فاکتورهای انتخاب یک منبع خوب کنکور چیست؟
  4. بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 کدامند؟
  5. بهترین منابع کنکور تجربی 98 کدامند؟
  6. بهترین منابع کنکور ریاضی 98 کدامند؟
  7. بهترین منابع کنکورانسانی 98 کدامند؟
  8. و...؟؟؟

برنامه ریزی دقیق و درست، منابع خوب و تلاش و پشتکار عالی برای نیل به هدف سه فاکتور اصلی و حائز اهمیت جهت کسب رتیه برتر در کنکور 98 می باشند. برنامه ریزی و پشت کار به توانایی های فرد برخواهد گشت اما در دنیای پرکتاب و انتشارات متعدد  که هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده خواهد شد واقعا به چه منابعی می توان اعتماد کرد؟

سردرگمی دانش آموز در انتخاب یک منبع خوب کنکور در میان منابع گسترده علاوه بر هزینه های مالی آن باعث از بین رفتن انرژی و انگیزه فرد خواهد شد و مهم تر از همه اتلاف وقت که حکم طلا را برای داوطلب کنکور بازی خواهد کرد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنمای شما در انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری 98 برای همه رشته ها با همکاری رتبه های برتر کنکور سال های گذشته خواهد بود.

روش مطالعه صحیح منطبق با تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری 98 را آموخته باشند، تا بتوانند مطالب درسی را به صورت مفهومی و به شیوه طراح سوالات آزمون سراسری درک کنند و فقط به حفظ کردن مطالب اکتفا نکنند، در اینصورت پاسخگویی به تست های سراسری امری ساده و روان خواهد شد.

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

منابع کنکور چیست و چه تاثیری در قبولی دارد؟

منابع کنکور 98کتاب هایی هستند که کتب درسی را به زبانی ساده تر برای دانش آموز توضیح می دهند و در کنار آن با بررسی سوالات کنکور مطالب درسی را برای دانش آموز تجزیه و تحلیل می کنند.

این نکته نباید فراموش بشود که سوالات کنکور همه از داخل کتاب های درسی هستند وکتب کمک درسی بایدروش مطالعه صحیح منطبق با تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری را به دانش آموز آموزش دهند.لذا تاثیر منابع کنکور به این صورت هست که مطالب را به صورت مفهومی و به شیوه تفکر طراحان در اختیار دانش آموز قرار می دهد.

بهترین منابع کنکور 98 را چطوری انتخاب کنیم؟

هر ساله سوالات کنکور به سمت مفهومی شدن و ترکیبی بودن کشیده می شوند ولی بسیاری از منابع کمک درسی کنکور سراسری 98 که  که در دسترس داوطلبان هستند خود را با این تغییرات وفق نداده اند و با همان رویه قبل چاپ و تکثیر می شوند که این وسط تنها کسی که متضرر خواهد شد داوطلب خواهد بود.

موسسات و ناشران کتب کنکوری باید بدانند که روش های تشریحی و فاقد کارایی دیگر جوابگوی سوالات مفهومی کنکور نیستند.

اما چگونه بهترین منایع کنکور 98 را انتخاب کنیم؟

فاکتورهای انتخاب یک منبع خوب کنکور کدام اند؟

یک منبع خوب برای کنکور باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تمام مباجث کتاب را خط به خط مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.
  • راهکارهای ساده و کوتاه را جهت مدیریت زمان سرجلسه کنکور ارائه دهد.
  • به صورت شهودی و مفهمومی مطالب را در اختیار داوطلب قرار دهند.
  • مطالب را در کم ترین زمان و حجم با کیفیتی خوب در اختیار داوطلب قرار دهند.

بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 کدامند؟

برای کسب رتبه خوب در کنکور سراسری 98 استفاده از منابع کمک آموزشی کنکور 98 حداقل در برخی از دروس می تواند مفید باشد.

در این جا قبل از بررسی تخصصی زیر گروه های مختلف ابتدا به سراغ دروس عمومی کنکور 98 خواهیم رفت:

بهترین منابع ادبیات کنکور 98

کتاب های کمک درسی برای درس ادبیات به دو شیوه تدریس می کنند:

کتبی که درس به درس آموزش می دهند و کتبی که موضوعی هستند.

از بهترین منابع ادبیات کنکور 98 کتاب های خیلی سبز و گاج که بیشتر به صورت درس به درس آموزش می دهند و کتب نشر الگو به صورت موضوعی بررسی می کنند.

بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98

درس دین و زندگی از در سهایی است که برای موفقیت در آن تکرار و تکرار می تواند عامل موفقیت باشد و از کتب آموزشی که به عنوان بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98 پیشنهاد میکنیم کتاب گاج نقره ای دین و زندگی و دین و زندگی حرف آخر هستند.

بهترین منابع عربی کنکور 98

در درس عربی ترجمه و قواعد حرف اول را می زنند و داوطلبی که بخواهد رتبه ای خوب را کسب کند باید به این مطالب تسلط خوبی را داشته باشد.دو منبع پر طرفدار به عنوان بهترین منابع عربی کنکور 98 که دربازار موجود هستند:عربی جامع خیلی سبز و عربی کامل گاج می باشند.

بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 98

درس زبان یکی از درس های بسیار فرار کنکور می باشد و شاید یکی از درس هایی است که پیشنهاد می شود هر روز برای تسلط کامل به موضوعات و حفظیات مطالعه شود.

بیشترین سوالات زبان انگلیسی  مربوط به لغات و درک مطلب هست و گرامرو کلوز تست سوالات دیگر این درس هستند.از بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 98 می توان:کتاب انگلیسی جامع مبتکران، زبان جامع گاج و نترسیم از متن دکتر رضا کیاسالار را پیشنهاد نمود.

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور98، بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 نظام جدید و نظام قدیم، انتخاب بهترین منابع نظام جدید، انتخاب بهترین منابع نظام قدیم و برنامه ریزی درسی کنکور 98 با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


راهنمای خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری کمک می کند که بهترین مبلمان را برای محل کار خود تهیه کنید ما در این مطلب مواردی درباره راهنمای خرید مبلمان اداری ارائه می دهیم. راهنمای خرید مبلمان اداری مناسب و ارزان راهنمای خرید مبلمان اداری برای کسانی که در صدد تهیه یک مبلمان اداری شیک و در عین حال ارزان برای محل کار خود هستند اهمیت زیادی دارد. مسلما در تهیه مبلمان اداری نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. ما در این مطلب شما را با راهنمای خرید مبلمان اداری و همچنین بهترین راه برای خرید ارزان و اقساطی مبلمان اداری آشنا می کنیم. خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که متناسب با نیازهایتان بهترین مبلمان اداری را برای محل کار خود تهیه کنید. همانطور که می دانید مبلمان اداری در شکل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. در خرید مبلمان اداری این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که آیا اندازه این مبلمان متناسب با محل مورد استفاده است یا نه. راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان به همه این نکات توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که چه کسانی قصد دارند از مبلمان اداری استفاده کنند تعداد افراد استفاده کننده و همچنین سمت افراد نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما دارد. به طور کلی میزان مساحتی که برای هر فرد اختصاص داده می شود نزدیک به 6 متر مربع است که در زمان تهیه مبلمان اداری باید به این استاندارد توجه کرد. این فضا به راحتی یک میز و صندلی را در خود جای می دهد. سایر مواردی که در زمان خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر هستند: زیبایی شناسی ترکیب بندی رنگ ها فضای در دسترس بودجه مورد نظر ارزیابی مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند که در زمان خرید مبلمان اداری به موارد زیر دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین مبلمان اداری را برای خود تهیه کنید. مهم ترین این موارد شامل موارد زیر هستند: اندازه مناسب برای جابجایی شکل و فضای موجود صندلی های اداری مقدار بودجه تصویر، زیبایی شناسی عملکرد با رعایت موارد گفته شده می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه شما را خرید ارزان و مناسب مبلمان اداری آشنا می کنیم. راهنمای خرید مبلمان اداری برای خرید ارزان یکی دیگر از مزایای راهنمای خرید مبلمان اداری این است که باعث می شود شما یک خرید ارزان و با کیفیت داشته باشید. یکی از بهترین روش های خرید مبلمان اداری روش خرید اقساطی مبلمان اداری است. همانطور که می دانید این روزها با توجه به نوسان بازار و بالا و پایین شدن قیمت ها عده کمی از فروشنده ها اقدام به فروش مبلمان اقساطی می کنند اما ما با شرایط ویژه و خاصی که برای فروش محصولات خود داریم بهترین مبلمان اداری را به صورت اقساطی و پرداخت ماهیانه و با کمترین سود در اختیار شما قرار می دهیم. خرید اقساطی باعث می شود که شما مبلمان مورد نظر خود را در کیفیت و مدل دلخواه انتخاب کنید و نگرانی از بابت قیمت آن نداشته باشید زیرا ما هر نوع مبلمان مورد نظر شما را به صورت اقساطی به فروش می رسانیم. بنابراین اگر قصد خرید مبلمان اداری مورد نظرتان را دارید و به دلیل کمبود بودجه تاکنون نتوانسته اید آن را تهیه کنید راهنمای خرید مبلمان اداری را مطالعه کرده و با داشتن آگاهی کامل نسبت به مبلمان اداری، مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. هدف ما آسان کردن خرید برای کسانی است که به هر دلیلی قادر به خرید نقد محصول مورد نظر خود نیستند.

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بهمن ماه چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بهمن ماه اقدام نمایند.

 
شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

یکی از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97  این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند . اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود  انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 است که اواخر آذر ماه سال 1397 می باشد. که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند . کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از طریق اطلاعیه ای که در سایت منتشر می شود می توانند ثبت نام نمایند و با توجه به علایق خود تکمیل ظرفیت سراسری را که در نظر دارند ثبت نام نمایند.

 

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

 

تکمیل ظرفیت کنکور 97

 

 

کلیه داوطلبانی که درانتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند در تکمیل ظرفیت 97 می توانند در صورت ارائه شدن رشته مورد علاقه اشان می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به علت عدم ثبت نام تعدادی از داوطلبان در کد رشته قبولی و یا ثبت نام در کد رشته ای دیگر می تواند فرصتی را برای داوطلب بوجود آورد که بتواند در رشته ای که مورد نظرش است ثبت نام نماید .

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور 97 فرصت مجددایست که داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه های سراسری دارند . یعنی در حقیقت اگر ظرفیت باقیمانده در دانشگاه های سراسری از ورودی مهر وجود داشته باشد ویا ظرفیتی افزوده گردد به ظرفیت دانشگاه های کشور از طریق اطلاعیه ای که سازمان سنجش در وبگاه خود می دهد داوطلبان پر می کنند و می توانند اقدامات اولیه را نیز انجام دهند .همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

 

 

حذف تکمیل ظرفیت

در این رابطه داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند و وبگاه سازمان سنجش را چک نمایند اگر اطلاعیه ای در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 منتشر شود می توانند برای ثبت نام اقدام کنند .ولی احتمالا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت پرستاری در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب درخت دانش ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰


بهترین رشته های تجربی

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور عبارتند از : رشته دامپزشکی و رشته علوم تغذیه و رشته دندانپزشکی و رشته پزشکی و رشته دارو سازی و رشته فیزیوتراپی و رشته رادیولوژی و رشته بینایی سنجی و رشته اتاق عمل و رشته علوم آزمایشگاهی و رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی و رشته مامایی و رشته کاردرمانی و رشته مدیریت اعضای مصنوعی و رشته گفتاردرمانی و علوم قرآن می باشد.

 

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور

بهترین رشته های تجربی در دانشگاه عبارتند از : رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی و دامپزشکی و علوم تغذیه و پرستاری و کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی رادیولوژی و رشته شنوایی سنجی و رشته های هوشبری و روانشناسی و بینایی سنجی و زیست شناسی سلولی مولکولی و دبیری شیمی و اعضای مصنوعی و دبیری زیست شناسی و مامایی و کاردرمانی و مدیریت و زیست شناسی و ....می باشند .

رشته های تجربی به ترتیب الویت

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه الویت بندی رشته های تجربی با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .اولا رشته های تجربی به ترتیب الویت دارای 3 دسته می باشند .که این 3 دسته در رشته های تجربی به ترتیب الویت عبارتند از : رشته های پزشکی و رشته های پیرا پزشکی و رشته های غیرپزشکی که لازم به ذکر است هر کدام از این دسته ها شامل رشته هایی هستند که در ادامه بدان می پردازیم .

  • رشته هایی پزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی می باشند .
  • رشته های پیراپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های پرستاری و مامایی و اتاق عمل و هوشبری و ....می باشند .
  • رشته های غیرپزشکی به ترتیب الویت شامل رشته های اقتصاد و حسابداری و روانشناسی و مدیریت بازرگانی و شیمی و ... می باشند .

معرفی بهترین رشته های تجربی

از آن جا که رشته تجربی دارای 5 زیرگروه می باشد .دروس اختصاصی  ضرایب هر زیر گروه قطعا متفاوت خواهد بود .

برای معرفی رشته های تجربی لازم است:

  1.  رشته های تجربی در زیرگروه 1 که عبارتند از : رشته های دامپزشکی و پرستاری و اعضای مصنوعی و بهداشت مواد غذایی و  زیست فناوری و کاردرمانی و گفتاردرمانی و هوشبری و شنوایی شناسی و فیزیوتراپی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  2. رشته های تجربی در زیرگروه 2 که عبارتند از : رشته های فناوری اطلاعات سلامت و مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی و تکنولوژی پزشکی هسته ای و دبیری شیمی و شیمی معرفی گردند.
  3. رشته های تجربی در زیرگروه 3 که عبارتند از : رشته های اقیانوس شناسی و زمین شناسی معرفی گردند .
  4. رشته های تجربی در زیرگروه 4 که عبارتند از : رشته های علوم قضایی و حسابداری و مدیریت صنعتی و علوم اقتصادی و علوم اقتصادی و اقتصاد اسلامی و برخی رشته های دیگر معرفی گردند .
  5. رشته های تجربی در  زیر گروه 5  که عبارتند از : رشته های آموزش تربیت بدنی و کتابداری در شاخه پزشکی و امنیت اطلاعات و مددکاری اجتماعی و اقتصاد کشاورزی معرفی گردند.

معرفی بهترین رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1483 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2254 می باشد همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 3936 می باشد .در ادامه سعی داریم به معرفی رشته های تجربی با رتبه برای دندانپزشکی و داروسازی بپردازیم . رتبه لازم برای قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1230می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 2273 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 909می باشد . . رتبه لازم برای قبولی رشته داروسازی دانشگاه های سراسری  در سهمیه منطقه 1 رتبه 1629 می باشد که این رتبه قبولی در سهمیه منطقه 2 رتبه 3378 و همچنین رتبه قبولی در سهمیه منطقه 3 رتبه 1755می باشد.

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

پردرآمدترین رشته های تجربی بدون آزمون

پردرآمدترین رشته های تجربی که می توان از آن ها نام برد رشته های پزشکی بدون کنکور و دندان پزشکی بدون کنکور و داروسازی بدون کنکور می باشند .با توجه به بازار کاری خوب در این رشته ها رقابت بالایی برای ورود به دانشگاه  سراسری دراین رشته ها نسبت به سایر رشته های تجربی وجود دارد.

 

مشاوره رشته های تجربی بدون کنکوردرخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره رشته های تجربی در انتخاب رشته نهم در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  • faraj hosaini
  • ۰
  • ۰



نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 چگونه است؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به این صورت است که ابتدا داوطلبان می بایست یک سری اطلاعات و مدارک به همراه داشته باشند وبعد وارد سایت شوند وبرای ثبت نام اقدام نمایند . .طبق هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور از طریق وبگاه سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام می دهد .داوطلبان متقاضی گروهای آزمایشی ا صلی یعنی کنکور تجربی کنکور انسانی کنکور ریاضی کنکور هنر وزبان های خارجه گروه های آزمایشی شناور می توانند ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام دهند

ثبت نام کنکور سراسری 98

مراحل گام به گام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به چه صورتی است ؟

داوطلبان می بایست برای انجام مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98 اولا کد پیگیری ثبت نام و همین طور شماره پرونده و نیز شماره سریال ثبت نام ( شماره 12 رقمی مندرج در سریال اعتباری ثبت نام ) را از طریق وبگاه سنجش برای انجام انتخاب رشته و نیز مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی ویا مشاهده کارنامه نوبت اول ومشاهده کارنامه نهایی دریافت نمایند .لازم به ذکر است این مدارک آزمون را باید به دقت نزد خود نگهداری بنمایند .داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی می توانند با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات در وبگاه سازمان سنجش فقط از تاریخ 19 بهمن لغایت بیست وهشتم بهمن نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات اقدام نمایند .لازم است متقاضیان بعد از دریافت دفترچه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 فرم پیش ثبت نام کنکور 98 تکمیل کنند در زمان ثبت نام نیزاین مدارکی را که در ادامه بدان می پردازیم باید آماده کنند .مدارک شامل معدل کتبی دیپلم و کد پیگیری سهمیه رزمندگان ( برای مشمولان سهمیه رزمندگان ) و فایل عکس اسکن شده و کد نظام وظیفه و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده و کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی و شناسنامه و کارت ملی و کد پستی محل سکونت و کد مربوط به منطقه می باشد .

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 کی است ؟

داوطلبان می بایست از تاریخ اول بهمن لغایت هشتم بهمن ماه برای ثبت نام کنکور 98 اقدام نمایند .داوطلبان لازم است برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون سراسری98 ابتدا سایت سازمان سنجش را چک بکنند که به محض انتشار اطلاعیه بتوانند اقدامات اولیه را انجام دهند . که احتمالا داوطلبینی که در این بازه ثبت نامی موفق به ثبت نام نشده اند فرصتی چند روزه برای متقاضیان تعیین می شود که بتوانند انتخاب رشته کنکور 98 را انجام دهند .

زمان برگزاری آزمون سراسری 98 کی است ؟

از آن جا که ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد امسال نیز مطابق سال های گذشته ادغام شده است .با توجه به این که آزمون سراسری آزمون بزرگی ایست .زمان برگزاری آزمون سراسری 98 زمان برگزاری کنکور 98 ، در روزهای 13 و 14 تیر ماه ۹۸ خواهد بود .

شرایط ثبت نام کنکورسراسری 98 چگونه است ؟

داوطلبان باید از شرایط کنکور 98 عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در کنکور سراسری 98 برخوردار باشند که در ادامه بدان می پردازیم . شرایط عمومی عبارتند از:سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه و اعتقادات مذهبی می باشند .که البته شرایط دیگری نظیر نداشتن سوء پیشینه و فساد اخلاقی و عدم سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی و عدم مخالفت ( دشمنی ، منظور اهتراض نیست ) به نظام جمهوری اسلامی ایران .
تبصره - درصورتی که داوطلب در گذشته نسبت به نظام جمهوذی اسلامی ایران اعتراضی داشته است ، می بایست تغییر نظر وی مشخص گردد . اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است .ونیز می توان ازموارد دیگر به عدم اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

شرایط اختصاصی کنکور سراسری 98 نیز عبارتند از : متقاضیانی که از سال 64 به بعد تا کنون 2 بار با شرکت در کنکور سراسری روزانه پذیرفته شده اند ، امکان ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت .

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

آن دسته ازداوطلبانی که در یکی از رشته های مقطع لیسانس در دوره روزانه تحصیل کرده باشند ، طبق رای دیوان عدالت اداری در صورت پذیرش در رشته های دکتری پزشکی شامل پدندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی در دوره روزانه امکان ثبت نام خواهند داشت .

آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی دوره روزانه در یکی از مقاطع دکتری و یا کارشناسی ارشد و یا کارشناسی و یا کاردانی باشند حق ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت مگر درصورتی که تا اسفندماه 97 انصراف از تحصیل دانشگاه روزانه خود را بطور قطعی بدهند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده اند و در دوره روزانه پذیرفته شده اند می توانند پس از انصراف قطعی از تحصیل خود تا اسفند ماه 97 نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 98 و پذیرش در دوره های غیر روزانه (پردیس خودگردان ، آزاد، مجازی و شبانه و..) اقدام نمایند . اگر داوطلبی نیز در کنکور 97 در دوره های غیرروزانه پذیرفته شده باشد می تواند بدون آنکه نیازی به انصراف باشد در کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید و پس از پذیرفته شدن در کنکور 98 نسبت به انصراف از دانشگاه قبلی خود اقدام نماید .داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 98 باید دارای مدرک پایان تحصیل دوازدهم (دیپلم نظام قدیم ) و یا مدرک پیش دانشگاهی کسب کرده باشند ویا دارای مدرک فوق دیپلم باشند و نیز یا دارای مدرک یپلم چهارساله نظام قدیم باشند .

مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98درخت دانش چگونه است ؟

داوطلبان مشتاق به تحصیل در دانشگاه می توانند برای ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 با مشاوران مجرب درخت دانش برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98 در ارتباط باشند.

کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در تماس باشند .


  • faraj hosaini