مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 چیست؟

اولین اقدام پس از نتایج نهایی دانشگاه ازاد ترم مهر این است:

  • افردای که در رشته محل انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 خود مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد پذیرفته شده از زمان ثبت نام حضوری دانشگاه باخبر شوند و برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 97 به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

ثبت نام برخی از دانشگاه های معتبر در شهرهای بزرگ و همچنین دانشگاه آزاد تهران، قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه و بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد 97، دارای ثبت نام ده مرحله ای می باشدریال که داوطلب باید این ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام دهد.

  • افرادی که در نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نگرفتند می توانند برای مشاهده رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 اقدام نمایند، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه، زمان، مهلت، شرایط، مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98

چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دریافت کنیم؟

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97 می توانید با مراجعه به سایت www.azmoon.org  به دو روش زیر اقدام نمایند:

1- شناسه انتخاب رشته (واردن نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی و شماره شناسنامه)

2- اطاعات فردی (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی نام ، نام خانوادگی ، سال تولد و شماره شناسنامه ) نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که پس از مشاهده اعلام نتایج متوجه بروز خطا و یا اشتباه برای مثال عدم درج سهمیه و … شوید می توانید نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و یا می توانید انجام ثبت اعتراض به انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

اگر از نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود راضی نیستید !!!

بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 97 از رشته محل پذیرفته شده خود راضی نیستند و یا تمایل دارند که شانس خود را برای پذیرش در رشته یا دانشگاه بهتری امتحان کنند.

اگر شما هم شامل این دسته از داوطلبان هستید می توانید یا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایید و یا اینکه منتظر دفترچه تکمیل ظرفیت باشید و یک بار دیگر رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

"95 درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش داریم"

  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی