مشاووره

مشاوره

مشاووره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


مفهوم علامت ستاره در کارنامه سبز کنکور 97

خبر فوری: کارنامه سبز کنکور 97 منتشر شد.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توان از علامت * فهمید، مفهوم علامت ستاره کارنامه سبز کنکور 97 این است که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور 97 چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور 97 به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط استفاده از کارنامه سبز 97 و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور 97 ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز 97 به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توانید اقدام نمائید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد حذف تکمیل ظرفیت کنکور 97 بر روی آن کلیک نمایید.

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و کارنامه محرمانه کنکور 97 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97

  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • faraj hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی